פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לפניותי החוזרות ונשנות ובמקביל הצמדה, ריביות והתראה לפני עיקולi נושא התלונה:
 עליזה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה 43614 כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי מספר פעמים באמצעות המייל שפתחו לרשות האזרחים אך התעבורה חד צדדית . להפתעתי במקום תגובה למכתבי קבלתי "פניה לפני עיקול" כולל הצמדות וריבית. הכיצד ?. האם אני אזרח רק לצורך תשלום, אך כמענה לשאלותי איני אזרחית. האם זו הדרך היחידה להידברות בינינו כבני אדם? שלמתי היום את התשלום, אך אני קובלת על אי ההתיחסות ועל השימוש בכוח כביכול בשם "החוק" לאלצני לשלם.

עלבון ו סוג הנזק :
החזר כספי. יצירת קשר להידברות טלפונית פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
אין מייל שמגיע ולא נענה !!!
ישנם מיילים ששולחים עם תשובה והמייל חוזר בגלל בעיות שונות
לא הרבה אבל יש....
לו ציינת מה הבעיה יכולתי לבדוק
תגובה:
לציין ת"ז מלאה ואת הבעיה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה