פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הועדת תשלום כפולה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם מאחר וכבר נואשתי מניסיונות לדבר עם הקיר האטום שיושב ברשות השידור.
בשנת 2003 עברתי להתגורר עם סבתי בדירתה.
כידוע כל בעל דירה מקבל פעם בשנה הודעת תשלום אחת מאגף הגביה. יחד עם זאת, בשנת 2005 (כנראה עקב רכישה טלוויזיה על ידי) התחלתי לקבל גם כן הודעת תשלום לביתה של סבתי אולם לא במקום הודעת התשלום שלה אלה בנוסף ...
מכיוון שסבתי משלמת כל שנה במועד את הודעת התשלום ומכיוון שאין צורך לשלם אגרות לפי מספר הנפשות בבית אלה כל דירה משלמת פעם אחת, לא שילמתי את האגרה על שמי, ופניתי לאגף הגבייה לצורך טיפול בבעיה.
במענה הטלפוני ביקשו ממני לשלוח פקס ולאחר כשלושה חודשים חזרה אלי נציגה מאגף הגביה וטענה שהנושא בטיפול.
בחודש דצמבר השנה קיבלנו רק הודעת תשלום אחת (כנדרש) על שם רבקה גרינבאום בעלת הדירה. כמובן שהודעת התשלום שולמה זמן קצר לאחר שנשלחה.בשלב זה חשבתי שאכן התלונה טופלה.ברם לא עברו יותר מחודשיים ושוב נשלחה ההודעה השנייה , על שמי, למרות שהחוב כבר הוסדר. במקביל נשלחה הודעת התשלום הארכיונית משנת 2005 מלווה באיום של הוצאה לפועל !!!!.
בשמונה חודשים האחרונים נשלחו לביתנו 6 הודעות תשלום ואיומים מאגף הגביה וזאת למרות שהחוב כבר הוסדר בתחילת השנה. מכיוון שאין עם מי לדבר באגף הגבייה אודה לעזרתכם בביטול הודעת התשלום הכפולה והפסקת משלוח הודעת האיום בדבר ההוצאה לפעול לאזרחים שומרי חוק .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הודעת תשלום כפולה פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה