|
|
|
|
|
|
ברור טלפוני-בימים שאין קבלת קהל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 04 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מנסיון להגיע אל אגב הגביה בימים א וב' שבהם ישנה אפשרות לברר /לשלם טלפונית -לא ניתן להשיגם בכלל -וזה בנסיון של כמה שבועות רצוף בימים אלו-כל הזמן היה צליל טפוס-מה שהכריח אותי לגשת אליהם ע"מ לקבל שרות
דבר שני -איך יתכן שאת אגרת הגביה של החלק הראשון השנה שאותו אישרו רק באמצע השנה גובים עליו קנס בטענה שלא שילמתי בזמן ועוד שנאמר לי לשאול בדואר למה לא הגיע אלי בזמן אגרה של החלק הראשון-חוצפה
|
בזמוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנושא אגרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
בועז |
שם ותפקיד: |
לגבי הטלפונים שדי עמוס זה בגלל ש85% מהפונים רוצים לשלם באשראי
ולא מוכנים לשלם ללא פקיד (ניתן בבטחה דרך המענה האוטומטי)
לגבי הקנסות של אי תשלום אגרה במועד זה נעשה עפ"י פקודת מסים גביה
וכשיש בעיה ניתן לטפל בה אישית
אתה מציין דבר שלא ניתן להוכיח -לא קיבלתי אנו שולחים לכולם ובודקים זאת
כאשר זה יוצא מבית הדפוס
על חלוקת הדואר אחראים רק הדואר |
תגובה: |
ציין ת"ז מלאה אבדוק מה ניתן לעשות |
פתרון: |
|
|
|