פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה ללא הפסקה< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים התחתנתי ומאז אני גרה אצל חמתי כבר באותו החודש קיבלתי לראשונה את התשלום עבור אגרת טלויזיה למרות שאין לי טלויזיה בבעלותי ולכן פניתי לרשות השידור שם נאמר לי שאם אין לי טלויזיה עלי לשלוח להם מכתב הצהרה וכך יפתרו אותי מהתשלום כששאלתי למה מלכתחילה שלכתם את התשלום בלי לבדוק נאמר לי שכול מי שמתחתן במדינת ישראל מקבל תשלום כי הם מסיכים שכך עוברים דירה ו"חייבת להיות טלויזיה בכול בית"?!?!?
שלחתי את המכתב בצירוף קבלה של חמותי שמשלמת את האגרה
לאחר שנה קניתי טלויזיה מתנה לחמותי וכעבור חודש ימים שוב קיבלתי מכתב תשלום
התקשרתי ונאמר לי שכן הם לא שואלים שאלות הם רק שולחים תשלום ומי שמשלם משלם ומי שפונה אליהם טלפונית צריך לשלוח שוב מכתב ...
שלחתי שוב מכתב ולאחר כחודש ימים הגיע נציג שרות של רשות השידור במלוא החוצפה לביתי כדי לבדוק אם אכן אני גרה שם...
כולי כעס על התנהלות של רשות השידור אין לי כול עניין בשירותים שלהם ואיני רוצה שישלחו לי שוב מכתבים לביתי ושלא ישלחו אליי נציגים
אני חושבת שזו חוצפה להטריד אנשים שרק התחילו את דרכם ומנסים לבנות את חייהם כשגורם כמו רשות השידור מציק בצורה בוטה ומגעילה
אשמח מאוד אם אקבל מכתב התנצלות מרשות השידור והודאה על הפסקת המכתבים
והטרדה סוג הנזק :
התנצלות והפסקת הטרדה פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה