פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לרשות השידור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אתחיל ואומר שאולי נושא המכתב שלי נראה מתחצף, אך החלטתי לפנות אליכם, כשם שאתם פניתם אל אמי- בנימה נרגזת, כועסת וחצופה, אבל ההבדל הוא- שכעסכם אינו מוצדק, פוגע ועושה רצון לא לשלם לכם כלל וכלל, משום שבכל מקרה אנו לא רואים ערוץ 1.

שנת 2007 מסתיימת עוד 4 חודשים ("מתקרבת לסיומה" אינו הנוסח הנכון, היות ויש עוד 1/4 שנה עד סיומה),ובמשך 8 חודשים מאז תחילת השנה-שאתם טוענים שאוטוטו מסתיימת- לא הגיע אף מכתב בבקשה לתשלום האגרה, ועכשיו אמי מקבלת- לא רק "דרישה להסדרת חובכם"- אלא שמסתבר שזו אפילו "תזכורת".
היות ואני אזרחית למופת אני מאפשרת לכם, כמו שאפשרתם לי ברב טובכם, לשלוח לי מכתב, המנוסח בלשון לא פוגעת, בבקשה לשלם אגרה לשנת 2007 ללא קנסות, הצמדות, איומים על העברה לאכיפה ע"י עורך דין וכיו"ב.
אישית, אני רואה במכתבכם פגיעה- בייחוד במשפט המיידע אותי כי "טיפול זה יחייב אותי בהוצאות נוספות למימון שכר טרחת עו"ד והוצאות משפט". ממה שאני מבינה, זו אינה הפעם הראשונה בה נשלח מכתב בנוסח זה לאזרחים תמימים (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236656,00.html, http://news.walla.co.il/?w=/127/825360), ואיני מבינה איך גם אחרי שנתיים- אתם ממשיכים בטעות זו.

מקווה להתייחסותכם המהירה
עלבון סוג הנזק :
ביטול הקנס פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
תשלמו באשראי 354 ₪ עד 15.9.07
עבור שנת 2007 .
באתר שלנו http://ecom.gov.il/Voucher/InputPage.aspx?vid=208&lng=he
או בטלפון *6662 או 02-6591111 או 12226662 (ימים א-ג אחה"צ )
בועז
תגובה:
קורה שדואר לא מגיע ...לפי הרשום אצלי ההודעה יצאה מבית הדפוס בזמן וגם חלק ב נשלח בזמן ...
העיקר חג שמח וחתימה טובה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה