פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול תשלום אגרת טלוויזיה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני סטודנט ומתגורר בדירה ביחד עם סבתא שלי. כל השנים הקודומות שלמנו את האגרה בקביעות בגובה של 50% (ע''פ התקנון לאזרחים הותיקים). היות והשנה כל האזרחים הותיקים קבלו פתור מתשלום האגרה, קבלתי הודעה לתשלום על סך 175 ש"ח, בפעם הראשונה בשנים אחרונות. פניתי לשרות לקוחות, משם התבקשתי לשלוח פקס לסניף ב''ש ואז יבואו עלי הביתה נציגים ויבדקו שאכן אני מתגורר עם סבתא שלי באותה דירה ובכך אקבל פתור מתשלום אגרה. שלחתי פקס, ניסיתי לבדוק שהוא הגיע, אך לפי שיחה עם נציגת שרות, הבנתי שהמוקד הוא ארצי ונמצא בחיפה ואין באפשרותה להתקשר לסניף ב''ש או לתת לי טלפון ישיר לצורך בדיקה, אך היא הרגיעה אותי עם המילים :"כל הפקסים מגיעים, אדוני, ומטפלים בהם לפי התור". עברו חודשיים, אף אחד לא בא לבדוק אותי בבית, אלא קבלתי שובר תזכורת לתשלום שכלל כבר את הסכום השנתי לעומת חצי שנה שקבלתי בהתחלה וכמובן תוספת פיגור על אי תשלום בזמן. התקשרתי למוקד שוב, הסברתי את כל הסיטואציה שלי. הנציגה אמרה שהדבר לוקח 3-4 חודשים וצריך להמתין בסובלנות. בינתיים היא המליצה לשלוח עוד פקס, ולפי מילה שלה, היא ביצעה רישום במערכת שלא יפעלו שום סנקציות נגדי, היות ואני מחכה לביקור בית. בקשתי לקבל אסמכתא בכתב על הנושא, אך כפי שהתברר גם זה לא אפשרי.
האם יש דרך אחרת לפתור את בעיה שלי וכל הדאגות ? האם כל הפעולות של נציגות שרות הינם מקובלות?
אודה לטיפולכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
לא מופיע כי הדיע פקס ממך (קורה והפקסים לא ברורים ) תוכלי לשלוח אלינו במייל מכתב קצר כולל שם מלא ות"ז של סבתה שלך תגובה:
הבדיקה קצרה ותעשה כמעט מיידית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה