פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול משווע באזרח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שנים החלו להגיע מכתבים לתשלום האגרה לאחי ששם מעולם לא גרתי.
פנינו לרשות השידור והבעיה סודרה אך לאחר שנה החלה שרשרת מכתבים בשנית שלא הייתי מודע לה ובפניה לרשות השידור כמובן לאחר שהצלחתי להשיג אותם משימה לא פשוטה בפני עצמה החלו להסביר לי למה אני אשם בדרך מתנשאת ומזלזלת חשבתי כי אם אלך אליהם פיזית אולי אוכל לשלם את חובי קרן בלבד משום שאם היו בודקים במשרד הפנים היו מגלים כי הכתובת הזו לא נכונה
ואילו היו בודקים את הכתובת של אחי היו מגלים ששם משולמת האגרה כסדרה.
כשהגעתי למשרדים המפוארים שלהם בתל אביב הרגשתי כבחקירה משטרתית
ולאחר דין ודברים ולאחר שהצליחו להתיש אותי והסבירו לי כמה אני אשם בחדלותם ועד שלא הודיתי השיחה לא התקדמה.
אולצתי לשלם גם שכר טרחת עורך דין 150 ש"ח 1200 ש"ח קרן 1350 ש"ח בסה"כ .
ניסיון מר כזה עוד לא נתקלתי בשום רשות מסקנה האזרח תמיד אשם במחדלי רשות השידור עם פקידים בינונים וללא מענה טלפוני מינמלי ושעות פתיחה של 4 שעות פעמיים בשבוע וכל זאת על שירות שאנו לא צורכים.
מין הצדק שיוחזר לי תשלום שכר הטירחה של העו"ד וכן מכתב התנצלות.
עלבון סוג הנזק :
שיפור שירות לאזרח. פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
בתאריך 21.11 ההיתה במשרד בת"א קיבלת טיפול מיוחד שלא במייל המקום לדבר תגובה:
חוצפה !! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה