פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לא מספקת על תלונה מספר : 30048 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התשובה לא משקפת את שאלתי. שאלתי למה אחרי שטיפלו בנו בראשל"צ, אני שוב קיבלתי דרישה לחוב משנים 2002-2007. בשנים הנ"ל גרנו אצל ההורים וזה מעודכן גם במשרד הפנים וגם ברשות השידור.

אשמח לקבל התייחסות לשאלתי הספציפית.
תשובה לשאלה, ולא איחולים לחג. פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי ראש תחום שם ותפקיד:
זה בהליך ביטול בסניף ראשל"צ .....פשוט לא ציינו קןד למניעת משלוח הודעה תגובה:
יטופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה