פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי השבתו של תשלום שנגבה בטעות למרות בקשות חוזרות, והבטחות חוזרות ונישנות מצד חברת הוט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-12/2/2008 עברתי דירה מתל אביב לרמת גן. כתוצאה מכך גבתה חברת תבל דמי ניתוק בטעות. כאשר התבררה לי הטעות (בעקבות טענת חברת הוט הוראת הקבע "חזרה" - גם זה בטעות, ועקב מעבר הדירה) דרשתי השבת הסכום באופן מיידי. לאחר שעות של שיחות עם נציגי שירות הלקוחות בתל אביב וברמת גן (כ-10 שעות), הובטח לי בתאירך 1/4/2008 ע"י נציגה כי תוך 14 ימי עסקים יועבר אליי צ'ק.
בתאריך 28/2/2008 ביקשתי לברר מדוע טרם התקבל אצלי הצ'ק המובטח. התברר כי הנציגה התרשלה בעבודה, ורק באותו היום נפתחה בקשה לזיכוי חשבוני.
מאז עבר כחודש ושעות רבות של שיחות עם נציגי ומנהלי שירות הלקוחות של חברת הוט.
בשיחה היום התעוררה מצד הוט טענה חדשה: לא החזרת את כל הציוד שהיה אצלך בתל אביב. טענה זו, לדעתי חסרת תום לב בסיסי, ולא ברור מדוע היא מועלית רק עכשיו.

אני דורש כי 289 השקלים ששולמו בטעות יוחזרו לי באופן מיידי, ללא קשר לציוד כזה או אחר. אדרבה - גם אם ימצא ברשותי ציוד כזה, לאור ההתנהלות של חברת הוט, אין בכוונתי להחזיר לחברה ציוד כאמור אלא להמשיך ולהחזיקו (אם יימצא כזה) כערובה לתשלום הכסף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש כי 289 השקלים ששולמו בטעות יוחזרו לי באופן מיידי, ללא קשר לציוד כזה או אחר פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי ראש תחום שם ותפקיד:
אני רשות השידור ולא תבל תגובה:
להעביר את המייל אליהם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה