אי השבתו של תשלום שנגבה בטעות למרות בקשות חוזרות, והבטחות חוזרות ונישנות מצד חברת הוט |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-12/2/2008 עברתי דירה מתל אביב לרמת גן. כתוצאה מכך גבתה חברת תבל דמי ניתוק בטעות. כאשר התבררה לי הטעות (בעקבות טענת חברת הוט הוראת הקבע "חזרה" - גם זה בטעות, ועקב מעבר הדירה) דרשתי השבת הסכום באופן מיידי. לאחר שעות של שיחות עם נציגי שירות הלקוחות בתל אביב וברמת גן (כ-10 שעות), הובטח לי בתאירך 1/4/2008 ע"י נציגה כי תוך 14 ימי עסקים יועבר אליי צ'ק.
בתאריך 28/2/2008 ביקשתי לברר מדוע טרם התקבל אצלי הצ'ק המובטח. התברר כי הנציגה התרשלה בעבודה, ורק באותו היום נפתחה בקשה לזיכוי חשבוני.
מאז עבר כחודש ושעות רבות של שיחות עם נציגי ומנהלי שירות הלקוחות של חברת הוט.
בשיחה היום התעוררה מצד הוט טענה חדשה: לא החזרת את כל הציוד שהיה אצלך בתל אביב. טענה זו, לדעתי חסרת תום לב בסיסי, ולא ברור מדוע היא מועלית רק עכשיו.
אני דורש כי 289 השקלים ששולמו בטעות יוחזרו לי באופן מיידי, ללא קשר לציוד כזה או אחר. אדרבה - גם אם ימצא ברשותי ציוד כזה, לאור ההתנהלות של חברת הוט, אין בכוונתי להחזיר לחברה ציוד כאמור אלא להמשיך ולהחזיקו (אם יימצא כזה) כערובה לתשלום הכסף.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני דורש כי 289 השקלים ששולמו בטעות יוחזרו לי באופן מיידי, ללא קשר לציוד כזה או אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|