פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול באזרח אי התייחסות למכתבים וניצול מוגזם של כוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2007 התחלתי לקבל מכתבים מרשות השידור בדרישה לתשלום בגין שנים 2005 ו- 2006. לאחר נסיונות אין ספור הצלחתי להשיג בטלפון נציגת שירות לקוחות ולהבין ממנה את ההגיון של הרשות העומד מאחורי הדרישה. עד לשנת 2004 התגוררנו אני ואישתי בת"א ושילמנו אגרה כחוק. בשנת 2004 עלו נישואינו על שרטון ועזבנו את הדירה השכורה בת"א. אני לא טרחתי לעדכן את כתובתי עד לשנת 2006 ומבחינת רשות השידור אני חייב בגין תקופה זאת, למרות שבפועל התגוררתי בבית הורי.
בהתאם לדרישת נציגת השירות שלחתי ב- 29/7/2007 מכתב רשום המפרט את טענותיי ומציג הוכחות לאמיתותן (ההוכחות צורפו בהתאם להנחיותיה). ב- 7/8 הופתעתי לקבל מכתב אזהרה אוטומטי מרשות השידור שאינו מתייחס כלל לטענותיי. שוב שלחתי מכתב בדואר רשום וב- 2/10/2007 קיבלתי שוב מכתב אזהרה שאינו מתייחס לטענותיי. לאחר שעות של נסיונות להשיג נציג שירות בטלפון הצלחתי ב- 15/10 להגיע לנציגת שירות בשם אורטל מסניף חיפה. לאחר שזו בדקה במחשב, נאמר לי שתלונתי התקבלה ובשלב זה אינני צריך לשלם. חלפו כ-7 חודשים, אני לתומי חשבתי שהעניין סגור, והנה השבוע אני מקבל מכתב אזהרה חמור לפני הפעלת צו עיקול.
טענותיי הן:
1. שעות הקבלה של המענה הטלפוני מחפירות וזמן ההמתנה פשוט מבזה.
2. אי המענה למכתבים הוא פשוט זלזול באזרח.
3. הקלות שבה מגיעים לאיומי עיקול ללא שמבוצעת בדיקה יסודית ובלי שניתנת הזדמנות לערעור מהווה ניצול מופרז של כוח.
כאזרח שומר חוק התורם ימים כלילות למען המדינה אני חש נעלב ומתבייש שקיימת תופעה כזאת במדינתנו. חורה לי שדוקא אזרח הגון שמקפיד לשלם כל חוב בזמן, נרדף בגין טעות רישומית (אגב, למעט התקופה הנדונה אני מקפיד לשלם במועד לרשות השידור) , בעוד שלפושעים האמיתיים כנראה שהרשות לא מגיעה.
לעצם העניין, מבקש לקבל התייחסות עניינית לטענותי כפי שמצויינות כאן ובמכתביי ולסגור את העניין בצורה הוגנת.
תודה.
כספי סוג הנזק :
התייחסות עניינית לטענותי והגעה להסדר הוגן פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי ראש תחום שם ותפקיד:
התיק שלך בבדיקה ומעוכב היות ולא ידוע איכן הניירת ששלחת .... תגובה:
התיק אצל מנהלת קבלת קהל ..ובודאי תעודכן על ידה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה