פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום אגרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני יודע שמדובר בנושא רווי מאוד אבל.
אני ואישתי קנינו טלביזה ב 2002 ולא התחברנו לשרותי הכבלים אין לנו בבית לא ממיר לא דיוידי ולא וידיאו.
אנחנו חיברנו את המחשב הביתי לטלויזיה דרך כרטיס המסך בכניסת S (אין כרטיס טלויזיה).
אנחנו צופים בשידורי אינטרנט של ערוץ 10 2 ו 5 כמו כן מורידים סדרות סרטים ורואים.
משמע יש לנו מכשיר טלויזה ללא שימוש במקלט שבו ועליו עלינו לשלם אגרה.
הבנתי כי ניתן להסיר את רכיב המקלט מן המכשיר ובך לטעון כי אין לנו מקלט טלביזיה בבית.
אשמח לקבל את תשובתכם כמו כן האם ניתן לבצע זאת לבד או על ידי בעל מקצוע, איזה אישור יש לקבל? האם צריך לקחת את המקלט לרשות השידור לבדיקתם.
תודה מראש
אלון

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה