פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול וסחבת בבקשת ביטול תשלום האגרה נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 31.3.08 נשלח מכתב לאגף הגביה עם אישור טכנאי מצורף על הוצאת הטיונר מהטלוויזיה שהייתה ברשותי.
מאז החלה תכתובת ארוכה שבסיומה נשלחה אלי דרישת תשלום מסכמת לשנים 2002-2008 שאותה שילמתי מכיוון שהנחתי שאגף הגביה יודע על מה הוא מדבר כאשר הוא דורש תשלום, אולם מבדיקה שערכתי התברר שיש סיכוי רב שמה ששילמתי היה בטעות. לאחר התשלום פניתי לאגף הגביה כדי שיאשר לי את הוצאתי מהמחשב על מנת שלא ישלחו לי דרישות תשלום נוספות ובנוסף דרשתי מהם לערוך בדיקה האם הסכום האחרון ששילמתי היה מוצדק.
בתאריך 05.03.09 (כשנה לאחר המכתב המקורי!!!!!) נשלח אלי מכתב בזו הלשון "בהמשך לפנייתך עניינך נמצא בבדיקה ובטיפול, לכשיסתיים הטיפול נודיעך בהקדם." על החתום: בנימין רימה אגף הגביה.
לאחרונה (היום 16.09.09) קיבלתי מכתב מאגף הגביה הנושא את התאריך 9.9.09 המאיים עלי שלא שילמתי את התשלום השני לשנת 2009:
"החודש תשלמו קנס של 20% ובחודש הבא יעלה שיעור הקנס ל 30%.
כמו כן תידרשו לשלם בחודש הבא תוספת של 98 ש"ח כתשלום לעורך דין שיטפל בגבית החוב..."

מחיקתי ממחשב רשות השידור, התנצלות, החזר כספי לאחר בדיקה. פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי ראש תחום שם ותפקיד:
שלחו לך מכתב בו ביקשו לדעת אם יש לך וידאו בית ואיזה חב' כבלים אתה מחובר
לכן זה לא טופל כי לא הגיע תשובה
תגובה:
תעביר בהקדם תשובה לחיפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה