פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור מקלט שאינו ברשותי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים קיבלתי חיוב עבור אגרת הטלוויזיה.
אין ברשותי מכשיר ולכן פניתי לטלפון שהיה מצויין במכתב וכמובן שלא היה מענה.
כתבתי מייל והתשובה שקיבלתי:"פנייתך בבדיקה"-כמובן שעד היום לא יצרו קשר.
לאחרונה קיבלתי מכתבי התראה לפני עיקול וכו' בעוד אני כאזרחית טובה פניתי מיד עם קבלת המכתב הראשוני והסברתי שאינני מתכוונת לשלם מכיוון שאין ברשותי מכשיר טלוויזיה!!!
כספי סוג הנזק :
אני מצפה להתייחסות בהקדם! פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז שם ותפקיד:
ללא ציון ת"ז מלאה לא ניתן לבדוק תגובה:
ללא ציון ת"ז מלאה לא ניתן לבדוק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה