פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאחר פניה שלי עקב אי קבלת הוראה לתשלום האגרה, קבלת הוראת תשלום+קנס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
זה המייל ששלחתי לרשות השידור בתאריך 22.2.09:

[[[ביוני 2009 עברתי דירה
כתובת קודמת: ****
כתובת חדשה: ****
בכתובת הישנה, שילמתי את האגרה עבור שנת 2009.
עדיין לא קיבלתי לשלם את תשלום האגרה לשנת 2010 לכתובת החדשה.
אני מתכוון לשלם את האגרה השנתית בכרטיס אשראי, טלפונית.
האם אני יכול לשלם לפי ת.ז? או שאני צריך את טופס התשלום?
במידה וצריך את טופס התשלום, נא לשלוח לכתובת החדשה.
תודה.]]]


לאחר שלא התקבלה תשובה פניתי טלפונית ושלחתי מייל נוסף:

[[[אני פונה אליכם שוב לאחר של התקבל מענה לפנייתי הקודמת מתאריך 22.2.2010
היום בצעתי שיחה עם שירות הלקוחות בטלפון*6662 על שלא קיבלתי את טופס תשלום האגרה.
בתאריך 20.6.2009 עברתי דירה לכתובת: **** ועד היום לא קיבלתי את הטופס לתשלום האגרה.
לטענת נציגת השירות עליי לשלם קנס על איחור התשלום. הסברתי לה שלא קיבלתי את טופס התשלום ושבנוסף שלחתי מייל המתריע על כך, לפני המועד האחרון לתשלום.

היא מצידה טענה שהם לא אחראים לדואר. מה שמקובל במידה והמכתב היה נשלח לכתובת הנכונה. אבל היא אמרה בפירוש שהמכתב נשלח לכתובת: ***(הכתובת הישנה). אני שוב מציין שאיני גר בכתובת זו מתאריך 20.6.2009.
לאחר שיחה של כעשר דקות החליטה להעביר אותי לסניף, כנראה חיפה, היא לא אמרה ופשוט העבירה.
מייד עם ההעברה נשמע צליל של שיחה ממתינה, המשכתי להמתין מעל ל30 דקות, כשלבסוף התייאשתי וניתקתי.
ניסיתי לחייג שוב ל*6662 ובמשך מספר פעמים, לאחר שהמתנתי מעל ל10 דקות השיחות נותקו.]]]


אחרי כמה ימים קיבלתי בדואר לשלם את האגרה החצי שנתית + קנס.
אני פונה אליכם לעזרה, בפניה טלפונית לרשות השידור הם פשוט אטומים, למרות שהטעות שלהם. ובפניות במייל הם פשוט מתעלמים.

תודה מראש על העזרה.
קבלת הטופס לתשלום האגרה השניתית בסך390 ש"ח וללא קנסות. פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי ראש תחום שם ותפקיד:
שלום
על מנת לא לספר במייל ציבורי את הדברים מפעת צינעת הפרט
יש דברים לא הכי מדוייקם אבל
תשלם באתר שלנו עד 25.4 195 ש"ח עבור חלק א של 2010
לא ניתן לשלם מראש
תגובה:
תשלום באשראי באתר שלנו או בטלפון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה