פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני אלמנה פטורה ממס וכל פעם שולחים לי ספחים לתשלום עכשיו גם שלחו לי טופס שאם אני לא משלמת מעקלים לי את החשבון בנק. ואני שואלת באיזו זכות?
אין למי לפנות והדרך היחידה למי שאין סניף לידו זה לנסוע אליהם ובשבילי זה להפסיד יום עבודה כי אני גרה רחוק, פשוט אין עם מי לדבר.
גובים ממני כספים למרות שלפי החוק אני פטורה מהם ואין עם לדבר.
אבל כדי לקחת ממני כסף יש הרבה אפשרויות, אינטרנט, אשראי, הוראת קבע וכו' כמו שכל משרד ממשלתי יש מקום שאפשר להתקשר כך צריך להיות גם לאגרה, ולא לפרסם טלפון שאף פעם לא עונים שם.
תסכול, הפסד יום עבודה סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה