פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום והוצאת קבלה על שם אחר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ישראל גלילי 9, ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2010 חמותי קיבלה שובר לתשלום אגרת טלוויזיה. באותו זמן הינו מתגוררים ביחד. בגלל שהיא לא מדברת עברית, ביקשה ממני לשלם את האגרה דרך הטלפון. שילמתי אותה בקרטיס אשראי של בעלי. כעבור חודש קיבלנו בדואר אישור קבלת תשלום שהוא על שמי.לא שמנו לב, אבל כעבור עוד חודש אני התחלתי לקבל התראות בטלפון נייד שלי על תחילת הלכים על אי תשלום. התקשרנו לרשות השידור, התברר שהתשלום שבוצע עבור חמותי לא נקלט, ומי ששילם זאת אני, למרות שאין בבעלותי ולא היה לאולם טלוויזיה. מאז הוצאנו לפחחות 5 מכתבים לרשות השידור ולמשרד עורכי דין שמטפלת בגביעה והסברנו להם שבגגל הטעות בחשבוניות חמותי ממשיכה לקבל התראות. גם דיברנו איתם טלפונית לפחות 7 פעמים. בשיחה האחרונה נאמר לנו שלא החפת לרשות השידור מי שילם את מה, הם דורשים תשלום נוסף של 650 ש"ח. כמו כן, אני התחלתי לקבל דרישות תשלום גם על שמי, למרות שהצהרתי לא פעם ולא פעמיים שאין בבעלותי טלוויזיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
איך להתמודד עם רשות השידור שלא מתייחס לפניות לא בטלפון ולא בכתב? פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
אבי שמאי- ראש תחום שם ותפקיד:
הטענות שאת מעלה פה שונות מהטענות שהעלית בפניותייך אלינו
מטעמים של צנעת הפרט לא אפרט את מקור הבעיה
תגובה:
שלחתי אלייך מייל עם מספר הטלפון שלי
אנא פני אלי טלפונית ואני אבדוק את העניין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה