פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום אגרה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מאחר ולא מצאתי אוזן קשבת ברשות פניתי למשרד מבקר המדינה וצירפתי את המסמכים הנדרשים על מנת להוכיח בכל זמן נתון את טענותיי החוזרות ונשנות לגבי תקופת החזקת מקלט בביתנו, אך עד כה שום דבר לא מתקדם, ניסיתי להגיע להסדר על התקופה הרלוונטית, אך הרשות בשלה ואין עם מי לדבר, למרות שהבהרנו שאיננו מחפשים פטור מתשלום וכי אין לנו בעיה לשלם את חובנו כמו כל אזרח אך בהתאם לנתונים והעובדות הרלוונטיות, ולא כפי שדוגלים ברשות מי שניתן בידו הכוח עושה כל העולה על רוחו, והאזרח הקטן צריך לספוג ולשתוק

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי שם ותפקיד:
שלום
היות והנושא לא אמור להיות מפורסם ברבים תוכל לפנות ישירות לסניף ב"ש
לקבל תשובה מהם וזה עפ"י החלטת מבקשר המדינה
(לכן אני לא מפרסם אותה במייל הציבורי)
תגובה:
[email protected] מייל של סניף ב"ש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה