פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתבי גבייה נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול הגיע לבֵיתי נציג רשות השידור. כיון שהייתי עם שני ילדַי הקטנים בבית לא פתחתי ורק שאלתי מעבר לדלת במה מדובר. הנציג ענה שהוא מעוניין לבדוק באם יש לנו טלוויזיה, עניתי שאין, ושהוא מוזמן להגיע בשעות הערב, כאשר בעלי נמצא בבית.
אני חייבת להודות שכבר לפני מספר שנים קבלנו מכתב לפיו אנו אמורים לשלם אגרה באם ברשותנו טלוויזיה, אך מכיון שאין ולא היתה, לא הגבנו אפילו למכתבים אלה. לא העלתי על דעתי שיום אחד יִידפק על דלתי נציג רשות השידור בשל כך. למען האמת לא השקעתי מחשבה בנושא, והיום אני מבינה שחבל כי אז היתה נמנעת עוגמת הנפש הזו –הסיטואציה היתה כזו שבתי בת ה- 7.5 חודשים בכתה ברקע, בן ה- 3 ניסה להבין עם מי אני מנסה לדבר מעבר לדלת, בקיצור סיטואציה לא נעימה במיוחד.
אני במסלול לדוקטורט באונ', מה שאומר שבשנים האחרונות אני עסוקה יותר עם המחשב מאשר בכל דבר אחר, בן זוגי עובד במשרה מלאה. יש לנו שלושה מחשבים שמשמשים אותנו לכל צרכינו, כך שאפילו סרטי DVD הילד רואה במחשב או לחלופין אצל הורי שגרים 3 קומות מתחתינו. בקיצור, עד כה לא עלה ממש צורך למקלט. כיצד מוכיחים לכם זאת ? (מעבר לעובדה שכמובן מעולם לא התחברנו ל- hot, yes וכו').
כאמור, אין לי שום בעיה שיגיע נציג מטעמכם ויראה בעצמו שאין לנו טלוויזיה בבית, אך אני מבקשת שזה יהיה בשעות הערב ואם אפשר בתאום מראש, כיון שאני לא מעוניינת להכניס אנשים זרים כשאני לבד או עם ילדַי בבית. בנוסף, אני מבקשת לדעת מה עלי לעשות כעת על מנת להפסיק לקבל את המכתבים המאיימים הללו ?
אודה מאד לתגובתכם בהקדם.
בברכה,
מ.ש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב המיידע כי הקנסות והמכתבים המאיימים מבוטלים לאלתר פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי שם ותפקיד:
קיבלה תשובה במייל של רשות השידור תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה