|
|
|
|
|
|
המשך בנושא תלונה על גבייה כשאין לי טלויזיה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
[הצעה לשיפור - אפשרות להגיב על תגובת בית העסק וללא צורך בפתיחת עוד תלונה]
על התלונה הקודמת שלי קיבלתי תגובה מבחור בשם בועז אברהמי. אבל התגובה מנוסחת בצורה לאקונית ורצופה אי דיוקים: יש לי אישור קריאה של המייל ששלחתי למשרד בחיפה מאת מישהי בשם יפה ברדוגו, בתאריך 09.06.2011 בשעה 13:27. אנא בדוק איתה. למה אין דרך לדבר עם הסניף בחיפה? אני דורש לקבל מספר טלפון (ולא של המוקד הכללי שעובדיו לא יודעים\מסוגלים\מעוניינים להעביר שיחות). מייל אחד שלחתי ולמרות זאת נטען ש"לא הגיע", למה לבזבז זמן על עוד אחד שבטוח "ילך לאיבוד".
חוצמזה, לפי הקישור הבא (http://www.psakdin.co.il/fileprint.asp?FileName=/General/Private/ver_dyxb.htm&Highlight=%ED%EF%E7%ED%7C%ED%EF%E7%E4%7C%F7%EC%E9%E9%EF%7C%F8%F9%E5%FA%7C%F8%F9%7C%E4%F9%E9%E3%E5%F8%7C%F9%E9%E3%E5%F8 )אין כלל חובת הודעה על כך שאין לי מקלט - בדקתי גם בתקנות רשות השידור ולא מצאתי דרישה כזו. לכן אני לא מבין את הדרישה לשלם עבור תקופה בה לא היה ברשותי אמצעי צפייה בשידורים של רשות השידור.
|
בזבוז זמן וכספי ציבור |
סוג הנזק : |
קבלת מספר טלפון של רשות השידור בחיפה או שיתקשרו אליי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנושא אגרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
בועז אברהמי |
שם ותפקיד: |
קיבלת תשובה עם הסבר מלא מעובד רשות השידור
גם אם לא נראה לך זה החוק
אני לא חוזר עליו מצנעת הפרט |
תגובה: |
אתר תלונה לא פתרון פלא ובטוח שלא נעבור על החוק
תוכל לפנות במייל ישירות לחיפה
[email protected] מייל של סניף חיפה |
פתרון: |
|
|
|