פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך בנושא תלונה על גבייה כשאין לי טלויזיה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
[הצעה לשיפור - אפשרות להגיב על תגובת בית העסק וללא צורך בפתיחת עוד תלונה]
על התלונה הקודמת שלי קיבלתי תגובה מבחור בשם בועז אברהמי. אבל התגובה מנוסחת בצורה לאקונית ורצופה אי דיוקים: יש לי אישור קריאה של המייל ששלחתי למשרד בחיפה מאת מישהי בשם יפה ברדוגו, בתאריך 09.06.2011 בשעה 13:27. אנא בדוק איתה. למה אין דרך לדבר עם הסניף בחיפה? אני דורש לקבל מספר טלפון (ולא של המוקד הכללי שעובדיו לא יודעים\מסוגלים\מעוניינים להעביר שיחות). מייל אחד שלחתי ולמרות זאת נטען ש"לא הגיע", למה לבזבז זמן על עוד אחד שבטוח "ילך לאיבוד".
חוצמזה, לפי הקישור הבא (http://www.psakdin.co.il/fileprint.asp?FileName=/General/Private/ver_dyxb.htm&Highlight=%ED%EF%E7%ED%7C%ED%EF%E7%E4%7C%F7%EC%E9%E9%EF%7C%F8%F9%E5%FA%7C%F8%F9%7C%E4%F9%E9%E3%E5%F8%7C%F9%E9%E3%E5%F8 )אין כלל חובת הודעה על כך שאין לי מקלט - בדקתי גם בתקנות רשות השידור ולא מצאתי דרישה כזו. לכן אני לא מבין את הדרישה לשלם עבור תקופה בה לא היה ברשותי אמצעי צפייה בשידורים של רשות השידור.
בזבוז זמן וכספי ציבור סוג הנזק :
קבלת מספר טלפון של רשות השידור בחיפה או שיתקשרו אליי פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי שם ותפקיד:
קיבלת תשובה עם הסבר מלא מעובד רשות השידור
גם אם לא נראה לך זה החוק
אני לא חוזר עליו מצנעת הפרט
תגובה:
אתר תלונה לא פתרון פלא ובטוח שלא נעבור על החוק
תוכל לפנות במייל ישירות לחיפה
[email protected] מייל של סניף חיפה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה