פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לציין שאני משלמת אגרת טלויזיה הרבה שנים כמו שעון, לפני כשבוע קיבלתי בדואר על חוב אגרת טלויזיה עם תוספת קנס של 30% ויש לשלם במיידית במידה ולא בחודש אחרי תנתן קנס של 40%. ברצוני לציין שלא קיבלתי שום מכתב לתשלום האגרה ולא כל תזכורת בעניין, אלא את המכתב עם הקנס בלבד.
במהלך כל השבוע אני מנסה ליצור קשר עם המחלקה שמופיעה ע"ג המכתב הפעלתי סורק בטלפון, המתנתי שעות ובסופו של דבר השיחה נותקה מעצמה. אני מנסה לדבר עם כל גורם בעניין אך לשווא, זאת ממש שערוריה אזרח שמעוניין להסביר ולנמק בעניין לא יכול מאחר ואין מענה אנושי ולכן נאלץ לשלם את הקנס שלא באשמתו.
כספי סוג הנזק :
אשמח לקבל מענה אנושי מרשות השידור/ אגרת הטלויזיה פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי שם ותפקיד:
תשלמי באשראי 184.5 ₪ עד 5.5.2012
עבור 2012 חלק א .
באתר שלנו http://ecom.gov.il/Voucher/InputPage.aspx?vid=208&lng=he
או בטלפון *6662 או 02-6591111 או 12226662 (ימים א-ג רק אחה"צ ולא בבוקר )
לצורך התשלום באתר מספר הפקה -7956
תגובה:
המייל שלנו זמין ומהיר -להבא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה