פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לא מוצדקת לתשלום אגרת טלוויזיה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מצ״ב פרטי המכתב ששלחתי היום למייל של הנהלת רשות השידור שמופיע באתר:
[email protected]
בתאריך 14.6.12 הגעתי לבייתי ומצאתי פתק עם חובה לתשלום אגרת טלוויזיה על סך 1449 ש״ח.
הדבר נראה לי תמוה למדי היות ואין וגם לא היה בבעלותי מעולם מכשיר טלוויזיה.
התקשרתי לטלפון שהופיע בפתק יום למחרת ב15.6.
שוחחתי עם שירן ממשרד עורך דין פיניאן שהסבירה לי כי אם לא אשלם ישלחו אלי הוצאה לפועל.
לטענת שירן החוב שלי עומד על 1169 ש״ח והיא אינה מכירה את הסכום הנקוב בפתק שקיבלתי.
במילים אחרות - אין תקשורת בין יד ימין ליד שמאל.
הסברתי כי אין ברשותי מכשיר טלוויזיה. יש לי מחשב בסלון עם מסך LCD ואיני מנוי לשירותי הכבלים או הלווין בטלוויזיה. שירן שמה אותי להמתנה במשך 5 דקות שלאחריהן אמרה לי שאם המסך שלי הוא בגודל 37 אינטש אני מחוייב לשלם אגרה.
ואני שואל - אם משרד עורכי הדין זקוק להתייעצות בנושא, כיצד אני כאזרח יכול להכיר חוק שכזה.
נכנסתי לאינטרנט וקראתי את החוק - לא מופיע בו דבר או חצי דבר על מסך מחשב.
כשהסברתי לשירן כי אינני מוכן לשלם אגרה על מסך מחשב היא אמרה לי שעלי לדבר עם רשות השידור.
מאז ניסיתי עשרות פעמים להשיג נציג של רשות השידור.
יצרתי קשר לפי אתר האינטרנט עם הטלפון שמופיע באתר: 02-6591111 בימים א,ב,ג בשעות הנקובות בתאריכים: 18.6.12, 19.6.12, 26.6.12. יש לציין שהתקשרתי מספר פעמים כל יום בין 9:00-13:00.
אני מבקש שיחזרו אלי באופן מיידי לטיפול בנושא.
במידה ולא ייצרו עימי קשר ב72 השעות הקרובות, אשקול פנייה לאמצעי התקשורת עם הנושא.
כספי סוג הנזק :
אבקש שיחזור אלי נציג של רשות השידור להסדיר את נושא החוב הלא מוצדק פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי שם ותפקיד:
אן ת"ז ...איך אבדוק תגובה:
תשלח למייל של רשות השידור המופיע באתר שלנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה