|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלנו הודעה על חוב בתשלום האגרה למרות שאין לנו טלויזיה. בשבוע הראשון התקשרנו כמה פעמים, שלחנו מיילים ופקסים. למיילים ופקסים לא קיבלנו תשובה ובטלפון כל פעם אמרו לנו משהו אחר. אחרי שדיברנו עם כמה נציגים שונים אחד הואיל בטובו לשלוח לנו טופס הצהרה על כך שאין לנו טלויזיה.
חתמנו על הטופס ושלחנו אותו לפקס שהיה רשום עליו להחזר.
האם הפקס התקבל והאם יש איזשהו תיעוד?
התקשרנו כמה פעמים ואף אחד לא יודע מה לענות.
שלחתי מיילים לכל המיילים של רשות השידור שמצאתי וף אחד לא ענה.
זה פשוט אבסורד.
|
שיפור השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנושא אגרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
בועז אברהמי |
שם ותפקיד: |
שלום
התיק שלך כבר בבדיקה ובהתאם יבטלו |
תגובה: |
להמתין .. |
פתרון: |
|
|
|