פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אגרת טלויזיה המשך פניה מ2010 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שדרות גת 209/5 קרית גת כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב2010 קיבלתי תשובה שהאגרה לאחר הבדיקה בוטלה לשנים הבאות.
בימים האחרונים קיבלנו שוב אגרה על שנת 2011 2012 עם תשלום של קנס בערך 1000 שקל ואיום בפניה לבית משפט.
התשובה של מר בועז הייתה ביטול האגרה, ובדיקה.
כיום יש לי בבית אך ורק מסך מוניטור ללא יכולת צפיה (ללא מקלט)
כמו כן, לפי בדיקה, מאז ביטול הערוצים האנלוגים אין כוח למקלט ללא חיבור לאחת מחברות הלוין או הכבלים ... (איני מנוי כבר מ2010 לאחר פניתי וביטול האגרה הקודמת..)


לא מבין למה חוזרים לזה ועוד באיומים וקנס מוגדל

מס ת.ז. 309161115
אולגה פריאב
קרית גת
שדרות גת
209/5


להלן הפניה הקודמת 48188 (של אתר תלונה) כולל התיחסות


תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כמה חודשיים התנתקתי מהכבלים, לא פניתי לגביית אגרת טלויזיה כי כמו שפעם אמרו לי שאני משלם לא על האיכות אלא רק בגלל שיש לי מקלט טלויזיה בתוך הטלויזיה.
הגיע לפני כמעט חודש תשלום על אגרת טלויזיה והחלטתי לזרוק את הטלוויזיה, כרגע אין לי טלוויזיה בבית, ניסיתי להשיג את אגף הגבייה - אך למרבה הפלא המספר היחיד שהיה שם זה *6662 שלא מחובר בכלל.
ניסיתי להשיג מספר אחר נתנו לי באזור הדרום מספר טלפון 08-6261800
אך גם ללא מענה.
אני לא יודע למי לפנות או מה לעשות..
העיקר אם לא אשלם בזמן ישלחו לי קנסות, אבל לתת שירות אף אחד לא עונה.
מבקש את עזרתכם.

פריאב אלכס.
קרית גת
209/5


להלן התשובה:

21/02/2010 08:30 תאריך קבלה:
בועז אברהמי ראש תחום שם ותפקיד:
רשמנו את הדברים ולאחר בדיקתנו נבטל בהתאם את הדרישה תגובה:

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התשלום פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה