|
|
|
|
|
|
שידור דיגיטלי |
נושא התלונה: |
כהן ישי |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מדוע לא ניתן לקבל ישירות שרות דיגיטלי?
מדוע חייבים לסרבל המערכת ולאוסיף עוד מכשיר? מי שמחובר לדיגיטלי מפסיק לראות אנלוגי.
האם חברות הכבלים והלוין פוגמות בשידור האנלוגי כדי שכל המשתמשים ירכשו דיגיטלי, ישלמו יותר ויהיו מוגבלים לראות את השידור רק במקומות מסויימים בבית
מדוע מרשים לחברות הכבלים לחייב אותנו לשנתיים כדי לקבל את ההצעה הנוחה ביותר? היו צריכים לאפשר חיבור בסיסי ללא התחייבות ובתנאים הוגנים.
|
מטרד |
סוג הנזק : |
אפשרות לחיבור דיגיטלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כללי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|