|
|
|
|
|
|
זיכוי במקום פיצוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
איני מעוניינת בפיצוי של פתיחת כל הערוצים מאחר ומה שמעניין אותי קיים.
התקשרתי היום יום ראשון 21/10/2007 בפעם הראשונה ענתה לי נציגת שירות בשם אורית , לטענתה אין אפשרות לזיכוי כספי, ביקשתי דבר עם המנהל ביקשה שאמתין, לאחר המתנה של יותר מעשר דקות עם טלפון שמצלצל ואיש לא עונה ניתקתי וחייגתי שוב . לצערי דבר לא השתנה שוב המתנה ארוכה עם צליל שאיש לא עונה.
אולי מעל גבי המסך ההתיחסות תהיה שונה.
אני חוזרת ומדגישה אבקש זיכוי כספי בגין אי יכולת לצפות ביס.
|
|
|
|
|
|
|
|
כללי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|