אי יכולת להתנתק< |
נושא התלונה: |
יום חמישי 15 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 15/11/07 הודעתי ליס כי אני מעוניין להתנתק משירותם. באותו יום הובטח לי כי תוך 72 שעות, יצרו איתי קשר לתיאום הניתוק. ביום 19/11/07 לאחר שלא התקשרו אלי, התקשרתי בעצמי פעם נוספת ליס ואז נאמר לי כי ה- 72 שעות הן בימי עבודה ולמחרת היום, הם ייצרו קשר. כאשר לא נוצר קשר במהלך כל השבוע, התקשרתי ביום ו' 23/11/07 ואז נאמר לי כי מחלקת קשרי לקחות אינה פועלת בסופ"ש, אך ייצרו איתי קשר ביום א (25/11/07). אמרתי לנציג כי זו הפעם השלישית שאני מבקש ניתוק, והוא הבטיח כי יחזרו אלי ביום א'.
ב- 25/11/07 שוב התקשרתי ליס ואז הובטח לי שוב כי עוד היום יחבור אלי מנהל האיזור לתיאום ניתוק.
עד לרגע זה, עדיין לא קיבלתי כל טלפון מהם.
|
כספי, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|