פרטי התלונה

תלונות כללי

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת להתנתק< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 15/11/07 הודעתי ליס כי אני מעוניין להתנתק משירותם. באותו יום הובטח לי כי תוך 72 שעות, יצרו איתי קשר לתיאום הניתוק. ביום 19/11/07 לאחר שלא התקשרו אלי, התקשרתי בעצמי פעם נוספת ליס ואז נאמר לי כי ה- 72 שעות הן בימי עבודה ולמחרת היום, הם ייצרו קשר. כאשר לא נוצר קשר במהלך כל השבוע, התקשרתי ביום ו' 23/11/07 ואז נאמר לי כי מחלקת קשרי לקחות אינה פועלת בסופ"ש, אך ייצרו איתי קשר ביום א (25/11/07). אמרתי לנציג כי זו הפעם השלישית שאני מבקש ניתוק, והוא הבטיח כי יחזרו אלי ביום א'.
ב- 25/11/07 שוב התקשרתי ליס ואז הובטח לי שוב כי עוד היום יחבור אלי מנהל האיזור לתיאום ניתוק.
עד לרגע זה, עדיין לא קיבלתי כל טלפון מהם.
כספי, סוג הנזק :

כללי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה