|
|
|
|
|
|
סרוב לביטול עסקה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מרכז ביג אילת |
כתובת: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/08/09 ביצענו עסקה של קניית טלויזיה בא.ל.מ אילת באותו היום התברר לנו כי ניתן לרכוש את אותה הטלויזיה במחיר נמוך הרבה יותר.
חזרנו למחרת וביקשנו לבטל את העסקה. חשוב לציין כי באותו הזמן המוצר לא היה ברשותנו. נדהמנו מתגובת איש המכירות ליאור שסרב בכל תוקף לבטל את העסקה אלא לשדרג למוצר אחר בלבד. מתוך חוסר ברירה נאלצנו לרכוש מוצר אחר ולכן אנו חשים כי אילצו אותנו לקנות מוצר שלא רצינו כלל. לכן אנו מבקשים לבטל את העסקה במהירות האפשרית או לחילופין פיצוי הולם הבגין עוגמת הנפש שנגרמה לנו.
|
ביטול עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כללי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|