פרטי התלונה

תלונות כללי

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של חברת פירלס שיווק!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים בעלי רכש LCD של חברת SANSUI ברשת עולם הקולנוע והמוכר הבטיח לו שבמידה והוא לא יהיה מרוצה הוא יוכל להחזיר אותה במהלך השבועיים שלאחר הקנייה. באותו זמן היינו בשלבים של מעבר דירה ולכן לא עשינו שימוש בטלויזיה רק כחודש לאחר הקנייה. לאחר זמן שימוש קצר בטלויזיה החלו להופיע על המסך כתמים ירוקים וורודים, השתקפויות צבעוניות של הדמויות על המרקע. פנינו לפירלס ואחרי שהם טרטרו אותנו בטלפון מספר פעמים בהבטחות שווא שיחזרו אלינו, הם שלחו אלינו טכנאי שהבטיח שהטלויזיה תבדק במעבדה ותוחזר אלינו כעבור מספר ימים. הטלויזיה נלקחה לתקופה של כחודש ללא טלויזיה חלופית. כל פעם שהתקשרנו הבטיחו לנו שיחזרו אלינו ושהטלויזיה תגיע בימים הקרובים וכך הסיפור נמשך ונמשך. הטלויזיה חזרה לבסוף אך הבעיה נותרה בעינה. התקשרנו שוב לפירלס, ולבסוף הם החליפו לנו את הטלויזיה בטלויזיה שלדבריהם הייתה חדשה. מיותר לציין שלא כך הדבר ועדיין מופיעים כתמים על המרקע.
החוצפה הגיעה לשיאה כאשר תיאמו עם בעלי מועד בו יחליפו לנו את הטלויזיה הקיימת במודל חדש של חברת SANSUI. בעלי לקח יום חופש מהעבודה על מנת להיות בבית כשהם מגיעים ולסיים סוף סוף עם הסיפור,אולם לבסוף הגיע לביתנו טכנאי בידיים ריקות בטענה שהוא בא לבדוק את הטלויזיה ושלא היה לו מקום באוטו כדי להביא לנו טלויזיה אחרת!!!!!!
בכל פעם שאנו פונים אליהם הם טוענים שהמנהלים בהפסקה ושיחזרו אלינו בימים הקרובים או שהעניין בטיפול או.... אין סוף לתירוצים!!!! אין סוף לשיחות ולעוגמת הנפש, אנו מתקשרים אליהם בממוצע שתי שיחות בשבוע במשך חמשת החודשים האחורנים ועדיין, לצערנו הרב, לא רואים א הסוף!
רצינו להזהיר את כל המעוניינים לרכוש טלויזיה, לא להתקרב לחברת פירלס!!!! לצערנו, אנו כבר נפלנו בפח!!! ואם מישהו נמצא במצב שלנו, פנו לעו"ד, זו הדרך היחידה וזו גם הדרך בה אנו נוקטים.
כספי סוג הנזק :

כללי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה