פרטי התלונה

תלונות כללי

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ענבל מספר לקוח 666159930 . בתור עובדת אלקטרה לשעבר, רכשתי טלויזיה דרך מעבדת האלקטרוניקה באלקטרה לפני כשנה. חשבונית הרכישה לא נשלחה אלי{דבר שלא הטריד אותי באותה תקופה שכן עבדתי בחברה והיה ברור לי שאם אזדקק לתיקון תקופת האחריות מעודכנת במערכת}.
לפני כחדש בערך התקלקל המוצר, הוא נשלח לתיקון במעבדה וחזר אחרי שבועיים{!!!} מתוקן. לא חלפו שבועיים ולדאבוני התקלה חזרה, והמכשיר שוב נשלח לתיקון. היום, שבוע וחצי מאז, ואחרי שיחות חוזרות ונשנות, עודכנתי שיש צורך להזמין מסך מחו"ל ולהחליפו וזה בתנאי שאציג חשבונית רכישה מקורית. הסברתי לנציגה את עניין הרכישה ושאם היא תבדוק בין המסמכים של רונית- שטיפלה בתיקון הקודם היא תמצא את החשבונית, נעניתי שרונית כבר לא עובדת בחברה.
חברים, אני לא מתלוננת על קלקול-זה אמנם לא נעים אבל קורה.
לא על כך שהטלויזיה כמעט שבועיים במעבדה{ פעמיים} מבלי שתטופל . גם לא על תיקון שלא צלח. אבל אני בהחלט מתלוננת על אטימות. לא יתכן שאם עובד מסויים עוזב את תפקידו נעלמת כל הניירת!
תמיד המלצתי על אלקטרה, אם לא בגלל המוצר- לפחות בגלל השירות! אין עליכם!
היום, לצערי אני בוחנת את התאוריה על עצמי.
אשמח מאוד לעזרתך.

כללי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה