פרטי התלונה

תלונות משרד החינוך

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת משכורת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-1 באפריל (ערב פסח) קיבלתי משכורת חלקית בלבד (פחות מחצי), מאחר והפקידה האחראית (לירז מתתיהו), על המשכורות החליטה כי לא מיליתי את טופס 101. הטופס מולא מס פעמים אך היא טענה כי לא קיבלה אותו. לאחר התערבות מידית של יהודית אייזנר מהסתדרות המורים, קיבלתי מקדמה על חשבון משכורתי כי שאוכל לחוג את החג כראוי. מיד לאחר חופשת הפסח, טפס 101 נשלח אליה שוב ע"י ביהס אך שוב טענה כי לא קיבלה אותו, הטופס נשלח אליה גם ע"י ביה"ס וגם ע"י הסתדרות המורים לפחות 5 פעמים. באחד הבקרים "העזתי" להתקשר לטלפון הנייד של לירז מאחר ובעשרות הפעמים בהם ניסיתי להשיגה במשרד בשעות הפעילות, מעולם לא ענתה לטלפון, לירז צווחה עלי בטלפון על כך שאני לא אעיז לעולם להתקשר לטלפון הנייד שלה ומייד נתקה לי את הטלפון בלי שום אפשרות לדבר עימה. לקראת סוף חודש אפריל קיבלתי מייל המאשר את קבלת טופס 101. ולמרות כל עוגמת הנפש ב1 במאי לא קיבלתי משכורת כלל ושוב בטענה כי לא קיבלה את טופס 101.
אני קובלת על האטימות של גב' מתתיהו כמו על חוסר הרגישות שמדובר במשכורת עליה אני סומכת ונתמכת. על התלוש כתוב כי הנני גרושה, ועל כן צריך להיות לה ברור כי זו המשכורת היחידה הנכנסת ותומכת בבית. אני רוצה להאמין שרוב הפקידות המטפלות במשכורות מגלות רגישות רבה יותר מהאטימות הבלתי נסבלת שגב' מתתיהו גילתה. לצערי, אין אני סומכת כלל וכלל בגב' זו שתמשיך ותטפל במשכורתי ובמשכורות של עמיתי למקצוע.
מצפה לתגובתכם,
מזל *****

משרד החינוך שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה