|
|
|
|
|
|
קבלתי מכתב מ747 . |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפי חברת 747 הם לא אחראים על זה שלא היה אוכל במלון.הם שלחו לי את כול אבל כול דפי ההסבר על אחריות נוסע ואחריות החברה וכול הבלה בלה הזה. השורה התחתונה זה שהם לא אחראים על האוכל במלון. וזה להזכיר לכם הכול כלול במלון. מה כלול מה. הלכתי לטיול לרעוב, או להנות. שלמתי על הכול כלול וקניתי אוכל בחוץ.מיותר לציין שזו הפעם הראשונה והאחרונה שלי עם 747 ועם טורקיה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פצוי כספי על קניות אוכל מחוץ למלון. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
747 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|