פרטי התלונה

תלונות 747

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 21/7/08 לאחר שיטוט באתרי האינטרנט ניסיתי ליצור קשר עם 747 מתוך מחשבה שאולי יש בה משהו שירותי ואמין, אך לצערי מהרגע הראשון התאכזבתי ועל אף הסימנים שנקראו לי בדרכי התעלמתי וביצעתי את העסקה עם נציג בשם ברי.
זה התחיל בשיחת טלפון עם אייזיק – באמצע שיחת הטלפון איתו הוא נעלם למספר דקות מבלי לומר לנו דבר כמו "עוד רגע" (היינו בשיחת וועידה אמא שלי ואני יחד עם 747) כשהוא כבר חזר למקומו הוא פשוט ניתק לנו את הטלפון. התקשרתי שוב כעוסה על עצם חוסר האדיבות וענה לי נציג בשם ברי שאמר לי שעם כמות השיחות שיש להם הוא מבין את זה שהבן אדם עזב את העמדה לכמה דקות באמצע שיחה עם לקוח ושגם הוא עושה זאת לפעמים (נשמע לי הזוי אבל שיהיה).. הוא מסר לי פרטים על נופש באנטליה ב- 31/8 ונמסר לי שלוקח 3-7 ימים לאישור העסקה.
ב- 29/7/08, אמא שלי פנתה אליו בכוונה לבדוק מה קורה עם אישור העסקה והוא ענה לה שגם אישר את העסקה במייל (לא היה ולא נברא) ו-48 שעות לפני הטיסה נקבל את הכרטיסים, יש לציין שהוא לא טרח לקחת ממנה שום פרט מזהה אודות החופשה שהוזמנה – כמו טלפון? שם? היא ביקשה ממנו שישלח לה את האישור לעסקה בפקס והוא אמר שאין אפשרות לשלוח בפקס רק מייל (מוזר!).
התקשרתי אליו והוא אמר שיחזור אליו כי הוא עם לקוח, מיותר לציין שלא קיבלתי טלפון חזרה.
התקשרתי לשירות הלקוחות – ענתה לי מרי שהיא גם ענתה לי כשהתקשרתי למחלקת ההזמנות... ביקשתי לדבר עם אחראי והיא מצידה אמרה שאין אחראי ולא ידוע מתי הוא יהיה.
לאחר מכן התקשרתי שוב, דיברתי עם אייזיק שאמר לי שאין בכלל דבר כזה אחראי שירות, מסרתי לו את הפרטים וביקשתי לדעת מתי יהיה אישור לעסקה – הוא מצידו ענה לי שטרם התקבל אישור לעסקה ושהאישור יהיה תוך יומיים.
היום, 5/8/08 טרם קיבלתי אישור לעסקה, נציגי השרות מנתקים את הטלפונים ללקוחות ומשקרים במצח נחושה. את רוצה לבטל? תשלמי דמי ביטול מלאים.
השירות גרוע מאוד. כל מבוקשנו הוא לאשר את החופשה. את הטעות שלנו למדנו ולא נחזור עליה יותר....
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשובה מיידית ואמיתית מנציג שמכבד את הלקוחות פתרון נדרש :

747 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה