פרטי התלונה

תלונות 747

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע ואיכות השירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/10/08 יצאתי לירח דבש עם אישתי במלון QUEENS PARK RESORT באנטליה, מדובר על מלון בדירוג DLX מדובר על 5 לילות כולל הכול אך לא כך הדברים בפועל ואפילו רחוק מזה .

אך לצערי במהלך החופשה גיליתי שלא כך הדברים, ורוב השירותים במלון לא כלולים כלל בתשלום,או לחילופין, לא כל השירותים במלון פעלו עלפי התיאור של הנציג מכירות איזק.
הפארק מים של המלון לא היה פעיל כלל ולא היה ניתן להשתמש בו, כאשר פנינו למנהל משמרת הוא אמר שיבדוק את הדבר, אך לא קיבלנו שום תשובה הולמת.
כנ"ל לגבי הבריכה המחוממת, לא פעלה כלל, המים היו קופאים, איש המכירות שלכם הציג כך שהבריכה הפנימית פעילה בכל השנה ובפרט בתקופה הקרה בטורקיה , גם במקרה הנ"ל לא קיבלנו תשובות מאנשי המלון ולכן לא יכלנו ליהנות מהבריכות במלון.
באשר למסעדות הקיימות במלון, כלל לא יכלנו ליהנות מהם מהסיבה שכל המקומות היו מוזמנים כבר מראש, למה איזק (נציג המכירות) לא ציין במעמד המכירה שזה תלוי בהזמנה מראש ומדוע הוא לא דאג להזמין לי מהארץ ?,
גם שירות הבאולינג, כרוח בתשלום של 20 לירות טורקיות וכן גם השימוש בספא כרוך בתשלום של 60 יורו, כאשר אני זוכר בבירור איך הוא חזר ואמר "הכל כלול חוץ מסאג'ים, הכל כלול" הוא אמר.
אם הוא היה מציג בפני את כל הפרטים ואת כל האילוצים או כל השירותים שלא יכולים להיכלל ולא מצגת שווא הייתי חושב אחרת, חשוב לי לציין שהשקעתי את מירב כספי בחופשה הנ"ל, מדובר בחופשת ירח דבש שלנו, אך בפועל זה היה סיוט מתמשך.

עלפי האמור לעיל, כל ההתכתבות שלי והשיחות הרבות עם הנציג יזאק הובהר לי שהמלון כולל הכל, ואין לי צורך לשלם על כל שירות אחר או נוסף, בפועל שילמתי על השירותים שהייתי אמור לקבל עלפי התיאור של נציג המכירות יזאק.
כמו כן לא נאמר לי שהמלון הנ"ל מיועד לקהל היעד הרוסי, 98% מהאורחים במלון היו ממוצא רוסי, לא הייתה שום פעילות בטורקית או באנגלית, כל הפעילויות וכל השילוט במלון היה בטורקית או ברוסית, כאשר פניתי למנהל המלון בשאלה מדוע כך הדבר נאמר לי על ידיו שמדובר במלון אשר מיודע לקהל יעד רוסי, הדבר לא צוין על ידי יזאק, אם הייתי מודע לעובדה הנ"ל, לבטח הייתי מבטל את החופשה או מחפש מלון או מקום חלופי. (יש ברשותי תמונות המוכיחות שכך הדבר, אם תרצו אשמח לשלוח לכם אותם)

כמו כן המלון היה מצוי בשיפוצים במהלך חופשתנו, לא היה ניתן לבלות בלובי בשעות הערב הקרים, כי במשך שני ערבים שלמים , עובדי האחזקה שם ביצעו עבודות תחזוקה והקמה , הייתי מצפה מנציג השירות יזאק שיעלה במהלך השיחה שהמלון נמצא בתקופת החורף ולכן ישנה אפשרות של עבודת שיפוצים ותחזוקה.

כמו כן, הטיסה חזרה לארץ הייתה בשעה 24:00 בלילה שכאשר נדרשתי לפנות את החדר בשעה 12 בצהרים, במצב שתיארתי מטה לא הייתה באפשרותי לבלות 12 שעות רצופות בלובי, כאשר כל הפעילויות במלון הנן ברוסית ואין לי אפשרות לנוח על הספות בלובי 12 שעות , כי איני משמש כ"תפאורה" של המלון, גם הדבר הנ"ל לא צוין ולכן זה מקומם אותי שנציג המכירות היה צריך לומר לי, "שים לב יתכן ותאלץ להישאר בלובי עד השעה 24:00 בלילה! או שמה אתה מעדיף להוסיף כסף על הארכת הזמן השהות בחדר?, או תבחר טיסה מוקדמת יותר?, במקום זה נאלצתי לשלם 40 דולר על שהותי בחדר עד השעה 18:00 בערב, בפועל הטיסה יצאה ברבע לשלוש בלילה כך שנאלצתי לבלות בלובי יותר מ 12 שעות.











בסכמו של דבר, נציג השירות או מדיניות העבודה שלכם היינו מזלזל ומביש עד דמעות, במקום לבלות את חופשתנו הראשונה לאחר הנישואין בכיף, נאלצנו לחוות שרשרת לא נעימה של תקלות ובעיות בעקבות חוסר אינפורמציה שנמסר על ידי איש המכירות יזאק.

אני דורש לקבל הסבר מדוע נוצר המצב הנוכחי, וכיצד אתם מתכוונים לתקן את העוול שחוותי במהלך החופשה שלי, כמו כן אני מצפה לקבל החזר על התשלום עבור החדר וכן לבאולינג
כספי סוג הנזק :
אני דורש לקבל הסבר מדוע נוצר המצב הנוכחי, וכיצד אתם מתכוונים לתקן את העוול שחוותי במהלך החופשה שלי, כמו כן אני מצפה לקבל החזר על התשלום עבור החדר וכן לבאולינג פתרון נדרש :

747 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה