|
|
|
|
|
|
אתר האינטרנט לא מכבד את המחיר שנקב |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן בנוגע למחיר שפורסם באתר אך אינו מכובד.
המחיר שפורסם באתר הינו 1157 ₪ עבור לילה אחד לזוג + 2 + תינוק במלון דניאל ים המלח, אך כאשר חופית הסוכנת חזרה אלינו התברר שקיימת טעות והמחיר הוא 1480 ₪.
יום למחרת (כאשר המחיר באתר עדיין לא שונה) חופית עדכנה אותנו שהמלון מכיר בטעות שלו ומוכן להוזיל את המחיר ל1380 ₪. ביקשנו לסגור את העסקה על 1250 ₪ אך נענינו בסירוב.
ברצוני לציין כי זוהי עברה על חוק הגנת הצרכן בנוגע להצגת מחירים. אתר אינטרנט מחויב למחירים שהוא מציג כמו כל חנות (ראו למטה ציטוטים נבחרים...).
כמו כן, יש להדגיש כי העסקה בוטלה עקב המחיר ולא בגלל תפוסה מלאה או כל סיבה אחרת (וחופית יכולה לאשר זאת).
כחלק מהמשך הטיפול הופנתי ע"י חופית לשרות הלקוחות ודיברתי עם מירב. לאחר שלא קיבלתי תשובה מספקת ממירב, הופנתי על ידה לדבר עם המנהל של חופית, אך חופית סירבה למסור לי אותו.
הטיפול במקרה שלי הוא פשוט ביזיון!
|
|
|
|
|
|
|
|
747 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|