פרטי התלונה

תלונות 747

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיסי טיסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן יהודה 100 תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
1.בתאריך 11/10/2009 בשעה 09:00 יצרתי קשר עם סוכן בשם עדי בוסתנאי מחברת 747 וביקשתי להזמין חבילת נופש באנטליה למלון "קמר ריזורט" בין התאריכים 13-17/10/09.
2.עדי ציין שאין שום בעיה, דרש את מספר כרטיס האשראי ולאחר מכן שלח אליי טופס אישור הזמנה ואמר שהכרטיסים יגיעו אליי לתיבת המייל לאחר החזרתו.
3.שלחתי אליו באותו הרגע את טופס אישור הזמנה הסופי.
4.בתאריך 12/10/2009 בשעה 09:00 כתבתי מייל לעדי ע"מ לדעת מה קורה לגבי הכרטיסים היות ועדי לא הגיב למייל. אך יצר איתי קשר טלפונית בשעה 15:30 ואמר שהמלון בתפוסה מלאה והציע לשנות את המלון למלון פחות טוב בשם "corinthia tekirova".
5.בשיחתי עם עדי, ציינתי כי אינני מכיר את המלון שהציע ואבדוק לגביו באינטרנט ואחזור אליו.
6.בבדיקה שביצעתי, התקשרתי לחברת קווי חופשה ע"מ לוודא שאכן אין מקומות במלון
"קמר ריזורט" אך להפתעתי נאמר לי שיש מקומות במלון וגם שחברת 747 מזמינים את המלונות דרכם.
7.בנוסף במהלך השיחה עם קווי חופשה הסתבר כי כבר נגמרו המקומות במטוס ואם עדי היה מבצע את ההזמנה בתאריך שדיברנו (ב-11/10/09) יכולנו לשריין מקומות לטיסה!!!
8.עדי עדיין טען שיש מקומות בטיסה והבעיה היא במלון ואימתתי אותו לגבי הנתונים שגיליתי משיחתי עם קווי חופשה הוא התחיל להתבלבל ולגמגם.
9.זו הייתה הטיסה היחידה שרלוונטית מבחינת התאריכים שבהם אני ובת זוגתי יכולנו לטוס (אני ובת זוגתי סטודנטים, בת זוגתי ביקשה חופשה מהעבודה ולא תוכל לצאת לחופשה נוספת השנה ואני נמצא בחופשת סמסטר וחזרתי ללימודים יום לאחר התאריך שבו הסתיימה "החופשה").
ובנוסף לא יכולנו בהתרעה קצרה שכזו למצוא יעדי טיסה אחרים.
10.מלבד לאכזבה המרה שפקדה אותנו, גם נגרם לנו נזק כספי של המרת כסף, ביטוח נסיעות וזמן יקר שירד לטמיון.
11.בעקבות חוסר המקצועיות ומידע שגוי שקיבלתי מעדי, התנפצה לי החופשה לרסיסים! אבקש פיצוי הולם על עוגמת הנפש הנוראית שנגרמה לנו!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

747 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה