פרטי התלונה

תלונות 747

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מלון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש פברואר הזמנו דיל לירח דבש הכולל: טיסה ומלון עם ארוחת בוקר וערב (HB), אחרי ההזמנה ראינו תלונות על המלון באינטרנט (רעש משדה תעופה קרוב ותלונות על האוכל).
התקשרנו ל 747 וביקשנו להחליף את המלון, הם אמרו לנו שכדי להחליף את המלון נצטרך לשלם את מלא הכסף למלון חדש ושהיינו צריכים לבדוק את הדיל לפני התשלום, אמרנו תודה וניתקנו.
חבר שלנו שמתעסק בתחום אמר לנו שהמלון מחוייב (בהודעה מראש) לבטל את ההזמנה בחיוב של לילה לא יותר.(אתר שעל)
חזרנו ל 747 אמרנו להם את מה ששמענו והם הציעו להחליף לנו את המלון בדמי ביטול של לילה אחד 60 יורו, בנוסף הם ביקשו על המלון החדש עוד 60 יורו (לדיל שהוא 700 יורו לאיש הכל כלול).

לטענתי - סוכן הנסיעות אמור להיות הנציג של הלקוח ולא הנציג של המלון, הוא צריך לייצג את מי שפנה אליו בבקשה לעזרה, כל אזרח יכול להזמין ישירות מלון וטיסה אבל הוא בוחר לעשות זאת דרך סוכן שיבדוק לו את המלון והטיסות ויציעה לו את הטוב ביותר תמורת הכסף ושיהיה איתו ישר והוגן.
אני מרגיש ש 747 לא דאגו לאינטרסים שלי, לא סיפרו לי שיש שדה תעופה 3 ק"מ מהמלון ושמסלול הנחיתה הוא מעל המלון שהוזמן.
בנוסף הם שיקרו לי וניסו לסחוט ממני עוד כסף על מלון נוסף ורק אחרי התעקשות שלי הסכימו (במחיר יקר אבל הסכימו) להחליף את הדיל המתבקש.

אני בחיים לא אזמין יותר דרך 747 ואמליץ לכל החברים שלי לא לעבוד איתם.
אני מאוכזב מהיחס מהשירות ובכלל מההתנהלות שלהם כלפי.

ביקשתי להקליט את השיחה והגברת שדיברה איתי אמרה שהיא חייבת לנתק כי אסור לה שיקליטו אותה.
פעם הבאה אני פשוט לא יציין זאת....
כספי סוג הנזק :

747 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה