פרטי התלונה

תלונות 747

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ותודה שטסתם ארקיע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חברת ארקיע סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לכבוד מחלקת תלונות ארקיע
השולח : נתנאל בורנשטיין
[email protected]
טל: 0508579996


ותודה שטסתם ארקיע

זה היה אמור להתחיל כ-חופשה חלומית שלי ושל בת זוגתי בגרמניה בעירה בשם ברלין .

מצאנו דייל לחופשה קצרה בברלין ( טיסה + מלון ) טיסה הלוך בעזרת חברת הבת

של אל על בשם sandor וחזרה דרך חברת ארקיע .

הטיסה הלוך הייתה פשוט חלומית הכול היה נראה כאילו החופש בדרך הנכונה לאחר 3 ימים

בברלין הגיעה שעת סיום החופש וחזרה לשגרה .

זמן הטיסה חזור היה אמור להיות בשעה 20:15 של יום ראשון ה 07.08.11 מיד גילינו שיש עיקוב

קטן בטיסה והטיסה תצא בשעה 21:10 אך למעשה באותו הרגע התחיל הסיוט הכי גדול של כולנו

לא מספיק שעמדו בתור לעשות צ'אק אין קרוב ל 3 שעות אף אחד לא סיפר לנו שכנראה את הלילה

הקרוב נעשה בחול ולא בביתנו , הקברניט של ארקיע בחור נחמד בשם אמיר סיפר לנו שיש עיקוב

קטןבטיסה ומייד יתחיל הצאק אין למטוס לאחר שעה של המתנה קיבלנו ואוצר לאוכל בסך 5יורו

מייד כל הישראלים רצו לדוכן היחיד בשדה שלא עמד בלחץ לאחר 50 דקות בתור הסביר לנו

הדלפקיסט היקר שלצערו נגמר האוכל אך יש קפה בלבד . חזרו לאמיר ולדבריו המטוס מישראל

כבר בדרך ומיד יתחילו צאק אין לטיסה. לאחר מספר שעות שאף אחד לא יודע מה יהיה במחר

( האם לבטל עבודה ? או לדאוג שישמרו לנו על הילדים ) כעבור זמן קצר קרה אמיר לכולם וסיפר

שלצערו לא יהיה טיסה היום . ושנוכל לישון במלון סמוך באותו הרגע רצו בלו מנוס 300 ישראלים

לכיוון המלון לצרוך קבלת חדר. שהגיעו בשעה טובה למלון , המלון לא ידע דבר רק לאחר 20 דקות

התחילו חלוקת חדרים ל 160 משפחות הדבר לקח יותר מ שעה וחצי .

בשעה 00:30 קיבלנו סוף סוף את החדר למעשה לא היה לנו מה לאכול כי הכול היה סגור

אמיר התקשר לחדרים וסיפר לנו שבשעה טובה יהיה טיסה מחר בבוקר ב שעה 08:05

ושהצאק אין בשעה 06:00 ושלא לאחר בקושי הצלחנו לישון שלוש שעות במלון

חזרנו לשדה ושוב עמדו בתור לצאק אין ושוב לא היה צאק אין כי לא הייתה טיסה בכלל

לדברי אמיר הדבר יסודר בתוך מספר דקות , לאחר עמידה של שעה וחצי קיבלנו שוברים לארוחת

בוקר בשדה אך שוב היה דלפק אחד שנתן שירות ולקח המון זמן לקבל את מבוקשינו

בשעה 09:00 סיפר לנו אמיר שיש תקווה ויגיע מטוס מלטביה שייקח אותנו בחזרה לארץ .

מייד עשינו ביקורת גבולות ונכנסו לחדר קטן בלי מים בלי שירותיים ובלי אפשרות לחזור לאחור

בשעה 11:00 התחלנו לעלות לטיסה שהגיע מלטביה כמובן בגלל שהמטוס הגיע מחול לא היה

מצויד באוכל אלא בסנדוויץ מסכן ( הדיילות במטוס לא ידעו בכלל האם זה כשר לאכילה ! )

אך זה כבר לא כזה חשוב לפחות התחלו את 9 באב קצת לפני ...

• אז שילמו לא מעט על הדייל

• והפסדנו יום עבודה

• הספקו להיות בצום

• ולשלם כפול בחנייה

• והרגשנו יחס מזלזל מחברת ארקיע


אבל הכי חשוב

ותודה שטסתם ארקיע בפעם האחרונה בחייכם


זה רק כמה תמונות כדי להסביר לכם את הסבל שלנו ...



מתי כבר יגמר הסבל הזה טיסת ארקיע







השוטר שמסביר שלא ניתן לצאת בחזרה לשדה










אנשים ממתינים למטוס מלטביה שיבוא לגאול אותנו מהסבל




הריצה למיליון ( קבלת החדרים ל 3 שעות )

כספי סוג הנזק :
עוגמת נפש ,עלבון פתרון נדרש :

747 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה