פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב של המוכרנית להשיב כספי חזרה בגין פריט פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעליים לאירוע שהתקיים ביום הרכישה 13.6.06. משסיימתי להתלבש בבית והכנסתי את רגלי לנעל מעדתי בשל חיבור רשלני של אחת מהרצועות. התקשרתי עוד באותו היום לחנות כדי לברר אם יש נעל נוספת במידת הנעל כדי שאוכל להחליפה ולנעול אותה לארוע לשמו רכשתי אותה, אך מאמציי היו לשווא מכיון שמספר הטלפון שמצויין בקבלה הוא מספר פקס. לצערי על שלא אוכל לנעול את הנעל החדשה למפגש החברתי כפי שתיכננתי ועם רגל מעט כואבת מהמעידה נעלתי נעל אחרת שיש ברשותי והגעתי לחנות יום למחרת. (רביעי 14.6.06). המוכרנית דקלה הודיעה לי שאין נעל נוספת במידה שלי. ביקשתי מימנה אם כך בנימוס לקבל החזר לחיוב הויזה שכן הנעל פגומה. הוסבר לי כי נהלי החברה לא מאפשרים החזר כספי וכי תוזמן לי נעל חדשה שתגיע בעוד 4 ימי עסקים. כמובן שהבעתי מחאה וביקשתי לדבר עם גורם בכיר ממנה היא הסבירה שהיא מנהלת החנות ולא ניתן לפנות לאף גורם בכיר ממנה. אך שיש באפשרותי לפנות לשירות הלקוחות שאיננו מאוייש כרגע. התעקשתי וחייגתי למספר של שירות הלקוחות השארתי הודעה במשיבון ועד עתה לא חזר אליי אף אחד מטעמם. מיותר לציין שנכון להיום בוקר יום שני גם לא הודיעו לי שהגיעו הנעליים.
גרימת חבלה קלה ברגל סוג הנזק :
החזר מלא בחיוב האשראי או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה כבר פנתה אלינו טלפונית השבוע, ואנו יצרנו עימה קשר כבר אתמול ופתרנו את הבעיה. תגובה:
הלקוחה התבקשה להגיע לחנות להתחלת תהליך החזר כספי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה