זילזול בלקוחות < |
נושא התלונה: |
בסאילוב אביטל |
שם/כינוי: |
שבת 14 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ |
כתובת: |
קניון הזהב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
הגעתי לרשת "רנואר " וראיתי מגף שמאוד אהבתי . פשוט לא הייתה מידה שלי ומוכר אמר לי שקודם כל את צריכה לשלם ורק לאחר אנו מזמינים ותוך שבוע מיום הקניה את תקבלי את הזמנה . וכך עשיתי :שילמתי במזומן וחיכיתי שבוע להזמנה . עבר כבר יותר משבועיים ועדיין אין מגף ובשירות הלקוחות של רנואר טוענים שאין מה לעשו תחכי . יחס גרוע מאוד , הלכתי לאותו חנות איפה ששילמתי כסף עבור המגף ונאמר לי כך " גב' תפני לשירות הלקוחות אנו לא יכולים לעזור לך ! ומנהלת אזור שרה אמרה למנהל החנות על תחזיר כסף ,אין מה לעשות שתפנה לשירות הלקוחות . מה זה היחס ? למה זכיתי לדיבור כזה ?
הייתי בהלם מהתשובה , שילמתי עבור המגף במזומן ועדיין לא קיבלתי אותו . מה זה ? אין עם מי לדבר , אין יחס, בשירות הלקוחות אין מענה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני דורשת להחזיר לי כל הכסף כולל עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|