פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רנואר לא הוגנים< נושא התלונה:
כהן ראובן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי ראובן וביקרתי בחנות רנואר בקניון עזריאלי ביצעתי קניות של חולצות ומכנס וכשהגעתי לקופה המוכרת שהיתה הסגנית של הסניף אמרה לי 1220 שקלים נתתי לה 1250 וקיבלתי 30 שקלים עודף כשהגעתי למעלית הבחנתי בקבלה שהמחיר הוא 1119.30 והכעיס אותי שהחליטו לעגל על חשבוני חזרתי לחנות מייד כי אני לא אוהב שמרמים אותי ולא משנה הסכום זה העקרון וביקשתי להחזיר את הבגדים כי לא היו הוגנים איתי בעודף הסגנית התנצלה אומנם אבל אמרה שזה לא היה נראה לה נורא ...בכל אופן זה כבר לא היה מעניין ולא ביקשתי וגם לא רוצה פיצוי ושטויות כאלה אמרתי בבקשה להחזיר לי את הכסף וזהו...אבל היא אמרה שאין אפשרות כזו שהיא תעביר לשרות לקוחות וישלחו לי צ"ק הבייתה אחרי 10 ימים....הרי רק לפני 5 דקות שילמתי במזומן והחזרתי רק בגלל שהסגנית החליטה לעגל את המחיר . ולא זה לא היה טעות תמימה של עודף או משהו כי אז זה לא היה מעניין אותי בכלל . אבל לקבל צק הביתה אחרי ששילמתי במזומן וחזרתי כי רימו אותי ? יופי אז בכלל יצאתי מהחנות בהרגשה של טיפש . בקיצור לא פייר לא הוגן אני עם רנואר סיימתי
עלבון סוג הנזק :
רק רוצה את הכסף שלי במזומן בחזרה פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה