|
|
|
|
|
|
אי קבלת זיכוי על מתנה שהוחזרה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון הזהב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
היום הלכנו להחזיר מתנה שקיבל בעלי מכנס וחולצה אך לא טובים עליו.
בעלי לא רצה לקחת משהו במקום ורצה לקחת זיכוי.
נמסר לו בחנות כי אין זיוכיים בסוף העונה.
אנו שואלים את עצמנו עד כמה שירות הלקוחות היום יכול להיות גרוע גם ברשתות גדולות כאלו???????????
מה זו החוצפה הזו לא לתת זיכוי ללקוח!!!!
האם נשאר עם הבגדים הללו למרות שאינם טובים על בעלי.
כרגע הוא לא מוצא כלום בחנות ועוד שבוע נגמר זמן ההחלפה.
אני מבקשת לחזור אלינו עם תשובה לאיזה סניף ללכת לקחת זיכוי - זו ממש חוצפה!
חשוב לציין כי אנו לקוחות קבועים וכל מלתחת בעלי מרנואר ולכן גם המתנה נקנתה לו שם, ואם נושא זה לא ייפתר, נתאכזה ולא נקנה שוב בחנות וחבל...
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיוכי להחלפת הבגדים בעתיד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה |
שם ותפקיד: |
לכל בית עסק הזכות לקבוע את מדיניות החזרת הטובין הנהוגה בו. ב"רנואר" המדיניות היא אי מתן זיכויים בסוף עונה. כל המטרה במכירות סוף העונה היא מכירה מאסיבית של בגדים בהנחה על מנת "לרוקן מדפים" לקראת העונה הבאה. אנו מציינים את מדיניותנו בבירור על החשבונית ועל שלט גדול הקופה, אותו ניתן לקרוא עוד טרם הקנייה. |
תגובה: |
אפשרות החלפה בלבד. |
פתרון: |
|
|
|