פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד שוברי מתנה של בנק דיסקונט נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הקניון הגדול פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה פתחתי חשבון סטודנט בבנק דיסקונט.
כמתנה בחרתי 3 שוברים על סך 50 ש"ח.מתרתי היתה להשתמש בהם ברשת רנואר מכיון שאני אוהב מאוד את הרשת הזאת ואת הבגדים שם.
כשניסיתי לממש את השוברים התברר לי עד כמה חברת רנואר רדודה,מתחמקת משרות,מתחמקת מאחריות,משפילה ומזבזת את זמני.
מכיון שהשוברים בידי היו עם הגבלה רק ברשת סטימצקי וצליל (היה כוכבית ליד רשת סטימצקי עם הגבלה של לא כולל מבצעים,ספרי לימוד ו2 כוכביות ליד רשת צליל ושם כתוב ממחיר מחירון,לא כולל DVD לייד הלוגויים של שאר הרשתות לא צוין כלום) החלטתי לנצל אותם דוקא לא ברשתות עם ההגבלה ודוקא ברנואר כי אהבתי את הרשת.
נכנסתי לחנות ובחרתי לי 3 חולצות שהיו במבצע (3 ב100).מדדתי את שלולשת החולצות והם היו תפורות עלי בול! הלכתי למוכרת לשלם עם השוברים ומסתבר שהיא לא מוכנה לקבל את השוברים כי לטענתה הכיתוב "לא כולל מבצעים,ספרי לימוד ועיתונים" של סטימצקי תופס על כל הרשתות ולא רק על סטימצקי.
החלטתי שאני לא רוצה את החולצות בתשלום מזומן והמשכתי בדרכי בקניון.
נכנסתי לחנות של FOX (השובר תקף לשם גם) ןראיתי את אותו המבצע שם-3 חולצות ב100 שקל,אך הפעם ניגשתי למוכרת שם ושאלתי אם אני יכול לקנות עם 2 שוברים בסך חמישים שקל (שהצגתי לה) את שלולשת החולצות שבמצע.המוכרת המיקצועית פתחה קלסר עם חוזרים מסוימים והשיבה לי בחיוב.הודתי לה ומיהרתי אל חנות רנואר הסמוכה לאותה המוכרת שלא רצתה לכבד את השוברים.לא רציתי לריב איתה ולא לספר לה על המוכרת של פוקס שמוכנה לקבל את השוברים.כל מה שביקשתי ממנה הוא שמה הפרטי ופקס/טלפון של שרות הלקוחות/הנהלה של רנואר.לטענת המוכרת של רשת רנואר אין לה את הפקס או את הטלפון והיא לא יודעת איך להשיג את ההנהלה/שירות לקוחות ואמרה שאני אחפש את המספר לבד!!!
חיפושי העצמיים באינטרנט ובאתר החברה נפלו בתוהו.כשניסיתי להשתמש בטופס פניה לשירות הלקוחות דרך אתר החברה לא הצלחתי,הטופס בנוי בצורה מוזרה כזאת שכשרושמים זה הכל מתהפך ומבלגן,ממחשב אחר גם לא הצלחתי.
עד שמצאתי את האתר הזה שנראה שהוא יכול לפתור את בעיותי
מספר שאלות:
1.איך זה שמוכרת בחנות לא יכולה לתת לי טלפון/פקס של הנהלה/שרות לקוחות?
2.אם כבר הרשת מסייגת את השובר בכך שהוא לא תקף במבצעים מכירות סוף עונה למה היא לא מציינת את זה בשובר כמו שרשת סטימצקי עשתה אלה משתשמשים בסייג שלהם?
3.לוגו רשת FOX מופיעה על שובר זה והיא מכבדת אותו ללא כל סייג.למה רשת רנואר לא מכבדת?
מצורף לינק עם הסריה של השובר כדי שתראו במה מדובר
http://igalb.snow.prohosting.com/scan.jpg
תודה רבה

+עלבון סוג הנזק :
כיבוד השוברים. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה