פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול על אותו פריט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ביג אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך:29.02.2016,רכשתי בחנות ״רנואר״ ב״ביג אשדוד״ 5 פריטים סך-הכול. ששלושה מתוכם היו סריגים במבצע במחיר של 49 ש״ח ועוד 2 חבילות של תחתוני נשים בעלות של 49 ש״ח.
ובמעמד החיוב הקופאית שוחחה בטלפון תוך כדי החשבון.שזה בעיניי חוצפה,זילזול בלקוח,וחוסר כבוד כלפי הלקוח.
לאחר שהקופאית סיימה את החשבון נאמר לי שעליי לשלם סכום של 250 ש״ח.
ושאלתי ישר את הקופאית:איך יצא סכום כזה? לטענת הקופאית עלות אחד הסריגים הינו 100 שקלים ואינו במבצע.
זה נאמר ללא בדיקה מול המחשב אלא בעל-פה.
לאחר הגעתי לבית הסתכלתי על הקבלה ופתאום אני רואה שרשום שרכשתי 6 מוצרים ולמעשה רכשתי 5 מוצרים.
מה שזה אומר שחוייבתי פעמיים על אותו מוצר ללא ידיעתי וללא הסכמתי,במילים אחרות פשוט גניבה מצד החנות.
ביום שלמחרת פניתי את שירות הלקוחות של ״רנואר״ ונאמר לי שאכן חוייבתי על אותו המוצר פעמיים.נאמר לי שעליי לגשת לסניף ולקבל החזר כספי.
הגעתי אל הסניף ב״ביג אשדוד״ בתאריך: 02.03.2016,ניגשתי ישר אל המנהלת סניף שהיא למעשה גם הזכיינית,ונאמר לי שאני זכאית לקבל זיכוי על סך 50 שקלים.
בעיניי זו פשוט חוצפה שלקוח יקבל זיכוי בגלל טעות של עובד שחייב פעמיים על אותו מוצר(זו לא סיטואציה שבה אני החזרתי מוצר ומן הראוי שלקוח יקבל זיכוי,במקרה הזה מדובר בטעות של עובדת שחייבה אותי פעמיים על אותו המוצר ללא ידיעתי).
לאחר ויכוח מול מנהלת הסניף נאמר לי שבגלל ששילמתי בכרטיס מסוג ״דירקט״ אוכל לקבל רק צ׳ק על סך 50 שקל,לא הסכמתי מכיוון שאת הצ׳ק מקבלים בדואר לאחר מספר ימים ואפילו שבועות ועליי זה ממש לא מקובל לקבל החזר כספי לאחר מספר ימים.
לאחר שמנהלת הסניף התייעצה עם שירות הלקוחות אושר לה לתת לי כסף מזומן.
כספי סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה