|
|
|
|
|
|
תלונה על מוכרת בשם מור גלילי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מעפילים 61, 3 |
כתובת: |
עזריאלי נשים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חייבת לציין שהבחורה הזו נוראית לא יודעת לתת שירות ומרימה את הקול חוצפנית!! היא דיברה לא יפה אליי ולעוד לקוחות ששמעתי. שואלים שאלות והיא עונה בחוצפה חוסר סבלנות מזעזע פשוט!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
מירית ארגמן-מנהלת השירות |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לך על פנייתך. מפנייתך עולה אכזבה מהיחס והשרות שקיבלת מצוות ניהול הסניף בעזריאלי. חברת רנואר דוגלת במתן שירות הולם ומקצועי ללקוחותיה ומבחינתה הלקוח הינו ראשון במעלה. דברייך מהווים עבורנו רקע לביצוע התייעלות ושיפור בתחום השירות, ועל כך אנו מודים לך |
תגובה: |
אנו ניצור קשר עם הלקוחה לבירור האירוע |
פתרון: |
|
|
|