פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום לעובד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ת.מרכזית י-ם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הועסקתי ע"י חברת רנואר בת.המרכזית י-ם, אחרי משמרת אחת של 6 שעות הבנתי שהעבודה לא בשבילי (לא מתאים לי להתנפל על לקוחות ולדחוף להם בגדים בצורה אגרסיבית) ע"כ הודעתי שאיני ממשיכה לעבוד וטרם שילמו לי על יום העבודה הזה. משמרת זו הייתה כלולה בתק' ניסיון שכן ניסיון הינו דו צדדי, אם אני מתאימה לחברה ואם החברה מתאימה לי. בכל אופן גם על תק' ניסיון מחוייב המעסיק לשלם לעובד. פניתי מס' רב של פעמים לסניף ולא התייחסו לבקשתי מה גם שניסו "לסנן" אותי בטלפון וניתקו לי בפרצוף. קיבלתי יחס מחפיר ומבזה דיברו אלי בצורה מעליבה כאילו אני איזו "קרציה" כשבסה"כ ביקשתי את המגיע לי ע"פ חוק.
אחרי מאמצים רבים ופניות להנהלת רנואר סודר העיניין, אך לא הייתי צריכה לעבור השפלה כזו ע"מ לקבל משהו שבאמת הגיע לי.
בקשתי מחברת רנואר היא לעשות בקרה על זכייניה/ מנהלי הסניפים כדי שמצב כזה או דומה לו לא יקרה בעתיד.
עלבון סוג הנזק :
שינוי הגישה בעתיד כלפי עובדים אחרים. פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שירות שם ותפקיד:
לא ברור מדוע הועברה לשרות הלקוחות תלונה הנוגעת לשכר ולא לצרכנות. האתר הזה כולו עוסק בצרכנות, וכנראה שלא מסנן את התלונות שאינן נוגעות לעניינו. לעניין התלונה: העובדת התקשרה פעמים רבות לחנות גם לאחר שנאמר לה כי העניין בטיפול. היא פנתה גם אלי אישית. תגובה:
לא ברור מה בדיוק הפתרון הנדרש מאחר והעובדת קיבלה כבר את כספה מהזכיין, ואין לרנואר שום קשר לכך. עובדי הרשת מקבלים ויקבלו בעתיד את היחס ההוגן וההגון ביותר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה