פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגד פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה מספר פעמים עם התלונה הנ"ל ..אך מעולם לא קיבלתי שום תגובה
אחרי שנה הפסקתי לחכות לתגובה או יחס
קניתי מכנס שחור .. וביום הראשון שלבשתי אותו הבד פשוט התפורר על הגוף הייתי במסיבה והדבר הזה פשוט גרם לי להרגיש כ"כ נבוכה ולנסות ולהסתיר עצמי מאנשים ..מובן שנסעתי הביתה מוקדם מהצפוי
אגב-את המכנס לבשתי פעם אחת בלבד הוא לא עבר אפילו כביסה וזה דבר שניתן לבדוק ..
לאחר שהגעתי הביתה שמתי לב שכל המכנס ממש התפורר כולל איזור הרוכסן והכפתור
לפני שנה וחצי או קצת יותר הייתי לקוחה טובה מאד של החברה ..מאז המקרה ומאז שלא קיבלתי שום תגובה אני לא נכנסת יותר לחנות
פניתי לסניף בטבריה שם ביקשו ממני קבלה .. היות ולא שמרתי את הקבלה החלטתי לגשת דרך האתר של החברה ..אבל אף פעם לא חזרו אליי
חבל שככה חברה גדולה מתייחסת לצרכן הקטן
<אני לא מאמינה שזה בכלל יטופל אבל אני אופטימית>
עוגמת נפש סוג הנזק :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
מבדיקה שלי בארכיון הפניות שהתקבלו מאתר החברה והפניות הטלפוניות שהתקבלו בשרות הלקוחות בשנה האחרונה, לא נמצאה פנייה אחת מהלקוחה או ממס' הטלפון שלה. גם אם בסניף ביקשו ממנה קבלה ולא היתה כזו ברשותה, מדוע לא פנתה עוד אז לשרות הלקוחות? בסופו של דבר התוצאה היא שהלקוחה מחכה שנה לתגובה, אך לא פנתה לאף אחד על מנת שיתחיל טיפול! תגובה:
כעקרון, אין החברה אחראית על פריטים שנקנו לפני שנה. עם זאת, נשמח לראות את המוצר במחלקת שרות הלקוחות ולנסות לעזור. נא לשלוח אותו לבדיקה באמצעות החנות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה