פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנסיים פגומים וטיפול לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-1.8 מדדתי מכנסיים שהיה בהם כתם בקניון שבעת הכוכבים ולכן הזמנתי ושילמתי על מכנסיים זהים כשנאמר לי שתוך 4 ימים יגיע המוצר לקניון איילון.
אכן לאחר כ- 4 ימים התקשרו אליי להגיע לקחת את המכנסיים. הגעתי באמצע יום העבודה העמוס אל הקניון ולהפתעתי כשהסתכלתי על המכנסיים ראיתי שבאבזם החגורה שאמור להכיל אבנים קטנות, חסרות הרבה מאד אבנים. הופתעתי שגם המוכר שהתקשר אליי וגם מי שמסר את המכנסיים במקור לא שמו לב לפגם זה.
ביקשתי כמובן שיחליפו לי את המכנסיים כי הרי זהו מוצר פגום, ומכיוון שאני לא יכולה לעזוב שוב באמצע יום העבודה ביקשתי שיעבירו לי את המכנסיים לאזור העבודה. לאחר שדיברתי עם מוקד שירות הלקוחות הסבירו לי שאין אפשרות להעביר אליי את המכנסיים למקום אחר מלבד אחת מהחנויות של הרשת ולכן יתקנו את המכנס וישלחו שוב לקניון איילון.הסכמתי (הם גם אמרו שישלחו לי פיצוי אמרתי שאין צורך אבל הבחור בשירות לקוחות אמר שמבין את עוגמת הנפש שניגרמה לי ולכן מעוניין לפצות אותי).
אחרי כ-10 ימים כשעדיין לא שמעתי מהחנות, השארתי 2 הודעות במרכז שרות הלקוחות ורק אז חזר אליי הנציג. כששמע שעדיין לא קיבלתי את המכנסיים התקשר לברר עם הסניף מה קורה.
מסתבר שהמכנסיים מחכים שם כבר יומיים אך הם לא ידעו מה מספר הטלפון שלי אז פשוט חיכו ולא יידעו אף אחד....
מכיוון שכבר עברו 15 ימים מהיום שהזמנתי את המוצר, ביקשתי את הכסף שלי בחזרה, אפילו על החשבונית שקיבלתי מצויין שאם תוך 4 ימים אני לא מקבלת את המוצר, כספי יוחזר לי.
נציג שירות הלקוחות אמר שלא ניתן יהיה לתת לי את הכסף- ממש לא ברור לי למה במיוחד כשזה מצויין ועוד עם סימן קריאה בסוף! ביקשתי לדבר עם דרגה גבוהה יותר מעליו.
הוא אמר לי ליצור קשר באימייל ובפקס עם שנהב- שלחתי אימייל, שלחתי פקס ואף השארתי הודעה נוספת במשיבון אך עדיין לא חזרו אליי.
אני מקווה לשמוע בהקדם ממנהלת שירות הלקוחות ומצפה שאחרי 15 ימים שלא קיבלתי את המוצר עליו שילמתי, יחזירו לי את כספי בחזרה.
מעוניינת בהחזר כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
כפי שהלקוחה מעידה בעצמה, המכנס סופק לחנות תוך 4 ימי עבודה, בדיוק כפי שהתחייבנו. העובדה שנפלו כמה אבנים אינה מלמדת על פגם במוצר. זה קורה וניתן בהחלט לתיקון. את התיקון אכן ביצענו, אך לצערנו לא נוצר קשר עם הלקוחה, מאחר ולא היה ניתן למצוא סימני זיהוי על השקית שחזרה. אנו סוברים כי קיימת גם אחריות מסויימת מצד הלקוחה, לוודא כי המוצר שלה חזר מתיקון (שהרי יתכן כי לחנות אין דרך ליצור עימה קשר). תגובה:
בנסיבות אלה אין החברה מחזירה כסף ללקוחותיה. לכן נוכל להציע זיכוי ואף פיצוי עבור טרחתה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה