פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.8 רכשתי ברנואר בסניף קניון עזריאלי בת"א זוג מכנסיים, אותם השארתי בחנות לצורך תיקון. נאמר לי כי המכנסיים יהיו מוכנים מקסימום תוך שבוע ויצרו איתי קשר טלפוני ברגע שהם יגיעו בחזרה לחנות. בעת הקנייה ניתן לי שובר תיקונים אשר לא מצויין בו מס' טלפון לפניות.
בדיוק שבוע לאחר הקניה (29.8), לאחר שאף אחד לא טרח ליצור איתי קשר כפי שהובטח לי, התקשרתי בעצמי לחנות לאחר שהצלחתי במאמצים רבים להשיג את הטלפון שם (שאגב, אינו מופיע באתר החברה, בספר הטלפונים או באתר הקניון).
לאחר כ-5 ניסיונות הואילה מוכרת בשם שירן לענות לי ואמרה שתברר מה קורה עם המכנסיים. מסתבר שלמרות ההתחייבות לסיים את התיקון תוך שבוע, המכנס אינו מוכן ויגיע לחנות רק ב-31.8. אמרתי למוכרת שהדבר אינו מקובל עליי והיא אמרה לי ש"אין מה לעשות, הקלדניות הלכו הביתה". חבל באמת.
אני קניתי את המכנסיים הללו במיוחד לאירוע שאמור להתקיים היום, 30.8, והעובדה שהוא עדיין לא מוכן מעמידה אותי במצב שבו אני צריכה לצאת במיוחד באמצע העבודה ולחפש מכנס אחר מהיום להיום.
אמרתי לשירן שאם זה המצב אני לא רוצה את המכנס ומצפה לקבל את כל כספי בחזרה. היא אמרה בתגובה שאני צריכה להגיד תודה שהחנות "עושה לי טובה" שמתקנת את המכנסיים, ואני שואלת איזו טובה בדיוק? על התיקון שילמתי במיטב כספי ואף אחד לא טרח אפילו ליידע אותי שהמכנס לא מוכן!!!
לו הייתי יודעת מראש שהשירות ברנואר גרוע כל כך, הייתי לוקחת את המכנסיים לתיקון במקום אחר, ותמורת אותה עלות הייתי מקבלת אותם מתוקנים תוך הרבה פחות מעשרה ימים!!!!
גם במעמד הקנייה, כשאמרו לי שתיקון לוקח עד שבוע ימים זה נשמע לי מעל ומעבר לזמן הדרוש על מנת לבצע מכפלת פשוטה, אבל לא שיערתי שכאשר מתחייבים ברנואר על שבוע זה נתון לחסדי הקלדניות.

כאשר דרשתי את כספי בחזרה אמרה לי שירן שאין לה סמכות להחזיר לי את הכסף והפנתה אותי לשירות הלקוחות של החברה. כשהתקשרתי לשם הגעתי למענה קולי שהבטיח שנציג יחזור אליי תוך עד 48 שעות. מעניין כמה זמן זה בפועל במונחים של רנואר...

בינתיים עברו 24 שעות וכמובן לא שמעתי מאף נציג בחברה. לצערי אני די בטוחה שגם ב-24 השעות הבאות המצב לא יהיה שונה. מסתבר שזילזול בלקוח הוא חלק ממדיניות הרשת ולא בעיה נקודתית של סניף מסויים.

בכל מקרה, את המכנסיים אני כבר לא צריכה. כפי שציינתי, האירוע שלכבודו קניתי אותם מתקיים היום.
אני רוצה לקבל את כספי בחזרה וחושבת שמגיע לי גם פיצוי על עוגמת הנפש.
כלקוחה קבועה של רשת רנואר ציפיתי לקבל יחס הוגן גם אחרי ששילמתי עבור המוצר, והתאכזבתי קשות.
אני חושבת שהבגדים היפים הנמכרים שם לא שווים את עוגמת הנפש ואת היחס המחפיר שקיבלתי מרגע שהכסף נכנס לקופה. להבא אשקול אם מלכתחילה להיכנס לחנות.

תתביישו לכם!

שלי
פיצוי כספי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
המקרה טופל מול הלקוחה בהתכתבות באימייל ובשיחה טלפונית עם נציג שירות לקוחות מטעמנו. תגובה:
נשלח פיצוי ללקוחה לפני יומיים (3.9.06). פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה