|
|
|
|
|
|
חולצה שנשרפה מגיהוץ |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים בערך רכשתי חולצה בסניף ברחובות ולאחר מספר פעמים מועט שלבשתי את החולצה כאשר כיבסתי את החולצה והתחלתי לגהץ אותה בחום הנמוך ביותר היא פשוט נשרפה לי .
פניתי לשירות לקוחות של החברה דרך אתר האינטרנט שלהם (אין שם טלפון) ועדיין לאחר כשבועיים לא קיבלתי שום תשובה בעניין.
ברצוני לציין כי אני קונה לא מעט מרנואר וחבל לי על אי היחס.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רנואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה |
שם ותפקיד: |
הלקוח קיבל תגובה לאימייל שלו ביום ה- 30.8.06 בשעה 12:57 בצהריים (הכל מתועד). שם שאלנו אותו האם המוצר כבר נשלח לבדיקה בחברה, או לא, ואם כן, מהו מס' השובר שבידיו. הלקוח לא השיב. |
תגובה: |
נשמח לראות את החולצה. עליו להציגה באחת החנויות, ומשם הפריט ישלח אלינו לבדיקה. |
פתרון: |
|
|
|