פרטי התלונה

תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'ינס שלא הוחזר ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הבאתי לחנות בקניון בת ים ג'ינס פגום לבדיקה והגי'נס נמצא כנראה לא פגום עד היום לא קיבלתי את הגי'נס שלי למרות שפניתי להנהלה הראשית שהביאה לי 30% הנחה לקניה הבאה אינני רוצה 30% הנחה אני רכשתי ג'ינס ואני רוצה לקבל את הג'ינס שלי בחזרה גם שהוא נמצא לא פגום לא
גינס חלופי / זיכוי פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שרות ה שם ותפקיד:
הלקוחה כבר פנתה אלינו בעבר וקיבלה בכתב את תשובתנו הרשמית. הג'ינס חיכה לה בחנות והיא לא הגיעה לאסוף אותו במשך למעלה מחצי שנה. אנו לא מתחייבים לשמור פריט שאין לו כל דורש במשך יותר מחודש, וזו הסיבה שהג'ינס כבר איננו. תגובה:
הפתרון כבר ניתן ללקוחה. לא נוכל לסייע אמנם בהשבת הג'ינס, אך הענקנו לה שובר הנחה לקנייה הבאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה